پنجشنبه نهم فروردین ماه
سرمربی تیم کشتی آزاد گرجستان خبر داد:

ویروس کرونا به صربستان حضور ما را در صربستان لغو کرد

گئورگی پانتبلیزه گفت: آزادکاران گرجستانی به دلیل شیوع ویروس کرونا در رقابت های صربستان حاضر نخواهند شد.

گئورگی پانتبلیزه گفت: آزادکاران گرجستانی به دلیل شیوع ویروس کرونا در رقابت های صربستان حاضر نخواهند شد.


 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی گرجستان در جام جهانی صربستان شرکت نمی کنند.  گئورگی پانتبلیزه سرمربی تیم کشتی آزاد گرجستان گفت: به احتمال زیاد تیم ما به مسابقات جام جهانی انفرادی در بلگراد صربستان اعزام نخواهد شد.

وی تصریح کرد: ویروس کرونا سراسر کشور ما را درگیر کرده و دچار یک وضعیت دشوار شده ایم.

پانتبلیزه گفت: پس از رقابت های قهرمانی اروپا ما چهار اردوی تمرینی برگزار کردیم و همه چیز خوب بود اما در آخرین اردوی ما در باکوریانی نزدیک به 10 نفر از اعضای تیم از جمله کشتی گیران، دستیار من، پزشک و ماساژور آلوده به ویروس کرونا شدند و من نیز مشکوک به ابتلا به این ویروس هستم که باید آزمایش مجدد بدهم.


وی در مورد ویروس کرونا گفت: افراد جوان و ورزشکار به راحتی کرونا را تحمل می کنند اما بستگی دارد به چه مقدار ویروس وارد بدن شده باشد و این امکان وجود دارد که ورزشکاران نیز به سختی به این بیماری مبتلا شوند.


سرمربی تیم کشتی آزاد گرجستان در مورد 4 سهمیه باقی مانده المپیک این کشور گفت: ما در اوزان 125 و 97 کیلوگرم توسط پتریاشویلی و اودیکادزه صاحب سهمیه شده ایم و در اوزان دیگر باید سهمیه را کسب کنیم و کشتی گیران خوبی نظیر ولادمیر خنچیگاشویلی در وزن 65 کیلوگرم، آوتاندیل کنتچادزه در وزن 74 کیلوگرم، و مارساگیشویلی و امیناشویلی در وزن 86 کیلوگرم را در اختیار داریم و  فقط در سبک وزن (57 کیلوگرم) هنوز نفر ما مشخص نشده است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان آذرماه برگزاری مسابقات قهرمانی گرجستان را در نظر داریم که امیدوارم تا آن زمان هم کشتی گیران بیمار و هم نفرات سالم بتوانند به آمادگی لازم برای حضور در این مسابقات دست یابند.