جمعه دهم فروردین ماه

برندن راجرز: لیورپول بازیکن داشت

برندن راجرز سرمربی لستر بعد از شکست 3-0 مقابل لیورپول می گوید اینکه تیمش مقابل لیورپولی دست و پا بسته و بدون بازیکن شکست خورده را درست نمی داند.

برندن راجرز سرمربی لستر بعد از شکست 3-0 مقابل لیورپول می گوید اینکه تیمش مقابل لیورپولی دست و پا بسته و بدون بازیکن شکست خورده را درست نمی داند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، برندن راجرز سرمربی لیورپول بعد از آنکه تیمش دیشب در آنفیلد مقابل لیورپول با نتیجه 3-0 شکست خورد تا صدر جدول را واگذار کند در پایان بازی گفت این ادعا که لیورپول با یک تیم بدون بازیکن و دست و پا بسته موفق شده لستر را شکست دهد قبول ندارد. راجرز همچنین گفت تنها 9 هفته از فصل سپری شده و از حالا صحبت کردن راجع به قهرمانی و صدرنشینی زودهنگام است.

راجرز در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " من درباره صدرنشینی و اینکه شانس قهرمانی هستیم یا نه حتی فکر هم نکرده ام. ما تا حالا فقط 9 بازی انجام داده ایم. البته این فصل را خوب شروع کردیم و این خیلی مهم است. بعد از بازگشت بازیکنان ما از وقفه بازی‌های ملی با آنها صحبت کردم و گفتم خیلی مهم است که رویکردمان را حفظ کنیم و با حداکثر توان به تلاش ادامه بدهیم. گفتم باید بدون فکر کردن به صدرنشینی با تواضع کار کنیم و برای هر بازی از حداکثر توان مان مایه بگذاریم".
سرمربی لستر در ادامه گفت: " من این حرفها که لیورپول هیچکدام از بازیکنان اصلی اش را در اختیار ندارد و تیمی بدون بازیکن است را قبول ندارم. ماتیپ یک مدافع درجه یک است و رابرتسون هم هنوز در خط دفاعی در اختیار لیورپول است. در تمام طول هفته هر رسانه ای که نگاه می کردید در حال پخش این روایت بود که لیورپول مصدوم زیاد دارد و دست و پا بسته است. ولی ما قبلاً گاهی در شرایطی بودیم که از شرایط فعلی لیورپول هم بدتر بوده. به نظرم لیورپول همچنان بازیکنان خیلی خوبی دارد و در آنفیلد واقعاً عالی کار کرد".