پنجشنبه نهم فروردین ماه
بزرگتر از حسن یزدانی نداریم؛

آشتیانی: دوومیدانی نباید تحت الشعاع زیاده خواهی ها باشد

رئیس فدراسیون دوومیدانی عنوان کرده است که در نظر داریم برای تیم های پایه از مربیان خارجی استفاده کنند این گفته بازتاب متفاوتی را در بین کارشناسان دوومیدانی ایجاد کرده است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی عنوان کرده است که در نظر داریم برای تیم های پایه از مربیان خارجی استفاده کنند این گفته بازتاب متفاوتی را در بین کارشناسان دوومیدانی ایجاد کرده است.


دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی سرپرست اسبق فدراسیون دوومیدانی و عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون آسیا در این باره می گوید : اگر فدراسیون بتواند هزینه سنگین دستمزد مربیان خارجی را تامین کند باید از این اقدام ایشان حمایت کرد. مربی که سازنده باشد و فقط نام خارجی را به یدک نکشد.
آشتیانی می افزاید: فدراسیون دوومیدانی اول باید یک هیات رئیسه قوی را انتخاب کند و من با همه اعتقادی که به آقای صیامی دارم برداشتن هیات رئیسه مقتدر و درآمد ساز تاکید می ورزم. متاسفانه دوومیدانی منحصر به فردترین رشته ای است که در آن برخی ورزشکاران شان فدراسیون دوومیدانی را زیر سوال برده اند زیاده خواهی یکی دو ورزشکار که از سال 92 به این طرف رخ داده است باعث شد هر فردی که رئیس فدراسیون می شود به طور غیر مستقیم تن به خواسته آنها بدهد و در نتیجه سنگ روی سنگ بند نشده است. رئیس فدراسیون اگر علامه مدیریت و درآمدزایی باشد تا از نظر شخصیتی و روحی روانی در امان نباشد و از مصاحبه یکی دو ورزشکار هراس پیدا کند نمی تواند تاثیرگذار باشد به اعتقاد من که آقای صیامی را قبول هم دارم دوومیدانی مدیری مثل یزدانی و خرم می خواست که جلوی قلدری هر فرد زیاده خواهی می ایستاد و اجازه نمی داد منافع ملی والیبال خرج معدودی آدمها شود هر چند که در والیبال، کشتی و حتی فوتبال این گونه زیاده خواهی ها وجود نداشته و ندارد. ما در ایران ورزشکاری پر افتخارتر از حسن یزدانی کشتی گیر نام آور کشورمان داریم؟ حتی یک بار شاهد مصاحبه ها و حاشیه آفرینی چنین مردانی نبوده ایم اما در دوومیدانی چه بگویم؟!

گفت و گو: الهه طائمه