پنجشنبه نهم فروردین ماه

عالیشاه : زمان انتخابات مشخص نیست

سرپرست هیات کشتی مازندران در مورد زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیات استان تاکید کرد هر زمان بستر لازم برای این کار ایجاد شود، حتما فدراسیون کشتی با هماهنگی اداره کل ورزش استان، تاریخی را برای برگزاری مجمع مشخص خواهند کرد.

فعلا زمان این کار مشخص نیست و ساز و کار قانونی آن در حال انجام است. هدف این است که انتخاباتی سالم و قانونمند را برگزار کنیم و ریاست هیئت به دست شخصی معتمد و شایسته که مجمع استان به او اعتماد دارد، سپرده شود. نگاه دخالتی نیز در این خصوص نداریم.

عالیشاه در مورد اینکه برخی انتقاد می‌ کنند که سرپرست اجازه تغییر و تحول و صدور احکام جدید ندارد، اما وی نایب رئیس و دبیر هیئت را تغییر داده، گفت: سرپرست دقیقا به اندازه رئیس هیئت استان اختیار دارد. من اصلا اعتقادی به فرصت سوزی ندارم و یک روز هدر دادن وقت را هم خیانت به کشتی مازندران می دانم. قدردان زحمات عزیزانی که قبلا در هیئت کشتی مشغول بودند، هستیم و به خاطر بحران کرونا نشد که دورهمی و مراسم قدردانی از آنها داشته باشیم، حتما در اولین فرصت این کار را انجام خواهیم داد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل مازندران یادآور شد: علاوه بر کشتی، نگاهی کلان به کل ورزش مازندران دارم. استفاده از نیروهای متخصص، جوان، متعهد و پرتلاش در بدنه هیئت های ورزشی استان همیشه مد نظر ما بوده است. هر هیئتی اتاق فکر و طراحی و برنامه ریزی دارد که در خصوص سیاست گذاری ها تصمیم گیری شده و درنهایت کاری تیمی انجام می شود.

وی افزود: از کار تیمی حمایت می کنیم نه کار باندی. اینکه بخواهیم دایره محدودی از افراد را در کار داشته باشیم باعث می شود که افراد شایسته از کار دور بمانند و ما این شیوه مدیریتی را تحمل نمی کنیم. برای موفقیت کشتی استان باید شایسته سالاری حکمفرما باشد و بر عملکرد همه هیئت ها نظارت کامل وجود دارد. هیئت ها دست افراد امانت هستند، در هیئت کشتی هم دو سه نفر از سوی اداره کل استان به رئیس فدراسیون کشتی معرفی شدند که مورد وثوق علیرضا دبیر نبودند و در نهایت قرار شد من تا برگزاری انتخابات مسئولیت سرپرستی را برعهده داشته باشم.