جمعه دهم فروردین ماه
تردید درباره حضور الکنو؛

کشاورزی: تمرکز و تفکر تیم ملی را نباید بهم بزنیم

آرش کشاورزی از معدود بازیکنانی است که در تمامی وعده های سنی بازی کرده است سال 2003 با تیم دانش آموزی ایران و سال 2004 با تیم نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی الجزایر و 12 سال عضو تیم ملی بود.

آرش کشاورزی از معدود بازیکنانی است که در تمامی وعده های سنی بازی کرده است سال 2003 با تیم دانش آموزی ایران و سال 2004 با تیم نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی الجزایر و 12 سال عضو تیم ملی بود.


هنر اصلی وی در دریافت و ساعد رسانی بود که مقابل محکمترین سرویس های تیمهای مختلف دنیا دوام آورد. کشاورزی امسال آسیب دید و چند ماهی از صحنه لیگ برتر دور بود. 
وی در گفت و گو با البرزورزشی درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: من با مربیان خارجی زیادی مثل ایروان بوگاین کوف ، پارک گاییچ، کوآچ و ولاسکو کار کرده ام به اعتقاد من والیبال مدرن را آقای پارک به ایران آورد و باعث ایجاد تغییرات اساسی در والیبال ملی ما شد. گاییچ البته سر تیم ما نایستاد و وقت نگذاشت اما دوران آن نسل طلایی که به پایان رسید ولاسگو والیبال ما را به جهان معرفی کرد من در سه دوره مسابقات جهانی ، پنج دوره قهرمانی آسیا عضو تیم ملی بودند و با شناختی که بچه های تیم ملی دارند بعید می دانم که الکنو بتواند در تیم ما اثرگذار باشد وی به تمرینات سخت و طاقت فرسا شهرت دارد ولی بدن بازیکنان ما آماده چنین تمریناتی نیست و تفاوت زیادی با شرایط جسمانی بازیکنان روسی دارد. تیم ما متکی بر تکنیک و تکتیک است و اگر الکنو بخواهد بیش از به تیم فشار بیاورد تمرکز فکری بازیکنان ما بهم خواهد خورد پیشنهاد می کنم که فدراسیون والیبال یا مشاوران و مربیان همراه وی این نکات ظریف و مهم را با الکنو در میان بگذارند.
کشاورزی افزود: وظیفه الکنو باید ایجاد حس جنگندگی و نشاط با بچه های تیم ملی باشد دریافت کننده قدرتی سابق تیم ملی درباره نسل جدید والیبال کشورمان که در پست دریافت کننده بازی می کنند گفت میلاد عبادی پور اگر از تیم ملی خداحافظی کند تیم ما از بابت دریافت به مشکل می خورد بازیکنانی مثل مرتضی شریفی و امیر حسین اسفندیار آبشار زن های خوبی هستند. آنها باید ساعد های جفت و جوری هم داشته باشند.


گفت و گو: جمشید حمیدی