پنجشنبه نهم فروردین ماه

بیک لی: زمان اعزام تیم به اتریش و مجارستان دقیق اعلام نشده است

مربی تیم ملی بسکتبال 3 به 3 گفت:  باتوجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه بین المللی نمی توانیم زمان دقیق اردوهای تیم اعزامی به دو تورنمنت معتبر را اعلام کنیم.

مربی تیم ملی بسکتبال 3 به 3 گفت:  باتوجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه بین المللی نمی توانیم زمان دقیق اردوهای تیم اعزامی به دو تورنمنت معتبر را اعلام کنیم.


نیکا بيك لي در گفت و گو با خبرنگار البرزورزشی در مورد وضعیت تیم بسکتبال سه به سه بانوان اظهار کرد: طی مذاکراتی که با نائب رئیس بانوان بسکتبال داشتم مقرر شد که اردوهای تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان را از اواخر آذرماه آغاز کنیم اما زمان دقیق این اردو را نمی توانم اعلام کنم زیرا به خاطر شرایط حاکم در جامعه و کرونا امکان تغییر زمان وجود دارد اما در اردوی نخست 10 الی 11 نفر از بازیکنان منتخب بسکتبالیست را دعوت خواهیم کرد و اردوها در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
وی افزود: در هر ماه دو اردو برگزار می کنیم تا بازیکنان تیم به آمادگی نهایی دست یابند و دو اردو و اردیبهشت ماه سال آینده سه اردو در پیش خواهیم داشت سپس دو اعزام به کشورهای مجارستان و اتریش خواهیم داشت که تورنمنت انتخابی المپیک 2021 در کشور اتریش 5 خردادماه 1400 و دیگری بازیهای دانشجویی در مجارستان 11 خردادماه 1400 برگزار خواهد شد.
مربی تیم بسکتبال مهرام در مورد تمرینات این تیم تصریح کرد: تیم مهرام با مجوزی که از سوی وزارت بهداشت صادر شده است تمریناتش را ادامه می دهد که از بین بسکتبالیست های تیم شادی عبدالوند دچار مصدومیت از مچ پا راست شده است و فعلا مشغول فیزیو تراپی است تا بهبودی کامل را بدست آورد و بتواند به تیم بپیوندند.
مربی تیم ملی بسکتبال 3 به 3 در مورد بازی های آینده تیم مهرام ابراز کرد: دو هفته آینده یک تک بازی با تیم پاز تهران داریم و در مجموع باید بگویم که سه بازی تا به حال صورت گرفته است که دو بازی آن از اهمیت بالایی برخوردار بود و مدعیان تیمی که هم اکنون با آنها باید به رقابت بپردازیم تیمهای نامی نو، بهمن و مهرام هستند که جزو تیمهای قوی محسوب می شوند.
وی در پایان افزود: اردوهای تیم بسکتبال سه به سه در مجموعه ورزشی زیتون برگزار می شود و محل اسکان بازی تیم در هتل اوین است.

گفت و گو: الهه طائمه