دوشنبه بیست و پنجم خرداد ماه

بازگشت مدال آوران بوکس از قزاقستان

رقابت‌های بوکس قهرمانی امید و جوانان آسیا در قزاقستان برگزار شد و نمایندگان کشورمان در این رویداد به 6 مدال، شامل یک طلا و پنج برنز دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در رده سنی جوانان، امیر اسماعیلی به مدال طلا دست یافت تا بوکس ایران در این رده سنی پس از هفت سال صاحب نشان زرین شود و امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ هم برنز گرفتند. هدایت تیم جوانان برعهده رضا مهدی‌پور است.

در رده سنی امید نیز، تیم کشورمان توسط محمد محشری، سیدعلی‌ سیدصدری‌ و رضا خلیل‌زاده صاحب مدال برنز رشد. علیرضا استکی هدایت تیم امید را برعهده دارد.

بر این اساس کاروان کشورمان، بامداد امروز پنجشنبه با استقبال جمعی از مسئولان، اهالی بوکسور کشور و علاقه‌مندان، به میهن اسلامی بازگشت.

مجید عباس زاده داور سه ستاره بوکس کشورمان نیز در این مسابقات به قضاوت پرداخت.