جمعه دهم فروردین ماه
چند برش از فوتبال؛

ملوانان را چه می شود؟!

در هفته نخست لیگ دسته اول باشگاه های کشور دو نماینده استان گیلان یعنی ملوان انزلی و چوکای طالش مقابل قشقایی شیراز و خیبر خرم آباد شکست خوردند تا شروعی نا امید کننده داشته باشند.

در هفته نخست لیگ دسته اول باشگاه های کشور دو نماینده استان گیلان یعنی ملوان انزلی و چوکای طالش مقابل قشقایی شیراز و خیبر خرم آباد شکست خوردند تا شروعی نا امید کننده داشته باشند.


سکان هدایت ملوان به دست مازیار زارع سپرده شد بازیکن سابق ملوان، پرسپولیس و استیل آذین تهران اما آیا این چهره های سرشناس اما کم تجربه می توانند ملوان را از مسیر سقوطش نجات دهند نیازی نیست خیلی دور برویم و به یاد بیاوریم که ملوان چه نام های بزرگی در فوتبال ایران داشت ولی تعجب می کنیم که چرا برای هدایت این تیم از مردان با تجربه تری مثل بهمن صالح نیا، غفور جهانی، فرهاد پورغلامی، علی نیاکانی، محمود پیشگاه هادیان، شاهپور نوری زاد، منوچهر نوآوران، عزیز اسپندار و نصرت ایران دوست استفاده نمی کنند.
ملوان یک تیم درجه سومی نیست اما به نظر می رسد که مدیران این باشگاه خود را در همین حد می بینند ملوان در جام تخت جمشید سابق اسم و رسمی داشت و معدن پرورش ستارگان بزرگی بود که زنده یاد سیروس قایقران یکی از آنها بود پس یکی بیاید و ملوان، سپیدرود و.. از این وضعیت اسفبار نجات دهد. دست قایقران جوان که از دنیا کوتاه ماند تا بیاید و به داد فوتبال انزلی برسد.


تیم قلعه نویی در صدر
در سومین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم های استقلال و پرسپولیس به تبریز و خوزستان می آیند و تراکتور سازی هم میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود در این بین گل گهر سیرجان صدر نشین موقت لیگ بیستم با فولاد خوزستان دیدار می کند . دوئل امیر قلعه نویی سرمربی این فصل گل گهر با جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان به نوعی تقابل استقلالی های سابق را سایپا در تهران میزبان و تیم تازه وارد مس رفسنجان در خانه میزبان ذوب آهن است و شهر خودرو مشهد بعد از باخت یک بر صفر از پیکان باید در گام سوم به مصاف صنعت نفت آبادان برود در حال حاضر تیم قلعه نویی با داشتن 6 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.باید دید این وضعیت چقدر پایدار می ماند. 

نویسنده: حسن امامقلی