پنجشنبه نهم فروردین ماه
خداحافظ تیم ملی؛

قمی: فوتبال با تلخ و شیرینش لذت دارد

سارا قمی بازیکن تکنیکی و با تجربه فوتبال ایران بعد از 13 سال از بازی در تیم ملی دختران ایران خداحافظی کرد.

سارا قمی بازیکن تکنیکی و با تجربه فوتبال ایران بعد از 13 سال از بازی در تیم ملی دختران ایران خداحافظی کرد.


وی یکی از فنی ترین بازیکنان ایران بود که در بین دوستداران فوتبال به سارادونا(مارادونا) فوتبال دختران شهرت داشت با وب گفت و گویی انجام داده ایم که می خوانید؛
چطور شد تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفته اید؟
از یک سال و اندی پیش قصد خداحافظی داشتم ولی شرایط برای اعلام کناره گیری از تیم ملی فراهم نبود اما حالا که از تیم ملی خداحافظی کرده ام در تیمهای داخلی کشورمان مثل ملوان یا هیات فوتبال البرز به بازیگری ادامه می دهم. من خاطرات بد و تلخ زیادی را در فوتبال گذرانده ام و گاهی هم اتفاقات شیرینی رخ داده بود از همه این ها می گذرم چون فوتبال مثل زندگی است. من از زمانی که زیر نظر خانم شهرزاد مظفری و بعد خانم مریم ایراندوست کار کردم همیشه مثل یک سرباز در خدمت تیم بوده ام اما اینکه آینده چه می شود نمی دانم شاید روزی مربی شدم.

شما چرا مانند بعضی از بازیکنان ملوان لژیونر نشده اید؟
من در سال 96 که در عضویت تیم ملی بودم بازی در لیگ عراق را تجربه کرده ام ولی بعد از این مسابقات دیگر تمایلی به حضور در تیم های خارجی در خود ندیدم.متاسفانه دو سالی است که دیگر برای ملوان بازی نمی کنم و عضویت تیم منتخب استان البرز را دارم چه بهتر که از خوبی ها و زیبایی های بازی در تیم زادگاهم ملوان بگویم. من در حال حاضر با 33 سال سن مدرک تحصیلی کارشناسی تربیت بدنی را دارم و با اینکه هنوز توانایی زیادی را برای بازی از سطح قهرمانی در خود حس می کنم اما آماده هستم هر کمکی که در فوتبال بانوان کشورمان از دست من برآید را در طبق اخلاص بگذارم.


گفت و گو: حسن امامقلی