پنجشنبه نهم فروردین ماه
فدراسیون قایقرانی در سختی ها حامی ورزشکارانش است؛

مجللی: به خاطر دو سانت با گریه به خانه می رفتم

ملی پوش کانوئینگ قایقرانی گفت: از کرونا و در خانه ماندن درسهای زیادی یاد گرفتم.

ملی پوش کانوئینگ قایقرانی گفت: از کرونا و در خانه ماندن درسهای زیادی یاد گرفتم.


عادل مجللی در گفت و گو با خبرنگار البرزورزشی در مورد آخرین برنامه هایی که در پیش دارد عنوان کرد: از 24 اسفندماه سال گذشته اردوی تدارکاتی برای ملی پوشان قایقرانی در این رشته برگزار نشده است و هم اکنون در اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی در شهر انزلی بسر می بریم که برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک در تایلند آماده می شوم. این اردو تا 12 آذرماه ادامه خواهد داشت و اردوی تدارکاتی بعدی از 26 آذرماه در بندر انزلی برگزار خواهد شد. البته من فعلا تمرینات استقامتی و آبی را انجام می دهم اگرچه به خاطر بیماری که پیش آمد یک وقفه بلند مدت بین فعالیت های مان پیش آمد و ورزشکاران کمی عقب افتادند اما کیفیت کار کاهش پیدا نکرد.

وی افزود: طی مذاکراتی که صورت گرفته است مسابقات قهرمانی آسیا را از 21 تا 24 اسفندماه سال جاری در پیش داریم و ممکن است مسابقات در چین برگزار شود البته خبرهایی هم رسیده مبنی بر اینکه 10 تا 15 ماه مارچ که همان فروردین می شود برگزار خواهد شد.
مجللی در مورد اینکه برای این رشته اردوی برون مرزی هم در نظر گرفته شده ایت خاطر نشان کرد: در مورد اینکه اردوی برون مرزی برای ما در نظر گرفته باشند اطلاعی ندارم اما با توجه به هزینه های جاری بعید می دانم که بتوانیم به اردویی برویم زیرا هزینه ها خیلی افزایش یافته است.
وی در مورد اینکه قبلا رستوران داشت و هنوز هم آن را نگه داشته است تصریح کرد: رستوران ندارم و رستورانم را بستم اما فعلا قصد دارم که در بندر ترکمن یک مرکز ماهی خاویاری باز کنم و مجوزش را هم گرفته ام.
مجللی در مورد اینکه آیا ازدواج کرده است تاکید کرد: من دنبال یک دختر آفتاب مهتاب ندیده بودم و روز 27 آبان ماه 1398 عقد کردم البته همسرم ورزشکار نیست و مهندس معمار است.
وی در مورد اینکه قصد خداحافظی با ورزش حرفه ای را ندارد ابراز کرد: از 13 سالگی در ورزش حرفه ای کشور و اردوهای تیم ملی بودم و ورزش جزئی از زندگی من است فعلا قصد خداحافظی ندارم اما کرونا که آمد هم برای من اتفاقات مثبت و هم منفی داشت مثبت از نظر اینکه 8 ماه تمام در خانه بودم و خیلی چیزها را که لازم بود برای زندگی ام بیاموزم یاد گرفتم ولی منفی بود از این نظر که رفت و آمدم به بیرون و تمرین حرفه ای کنسل شده بود. اگرچه یاد گرفتن شیوه زندگی کردن خیلی مهم است زیرا باعث می شود که انسان موفقی باشم.

مجللی در مورد هم تیمی اش که در اردوهای تیم ملی در کنار اوست و اینکه علاوه بر ملی پوش بودن رئیس هیات کردستان هم هست خاطر نشان کرد: شاهو ناصری پیشینه بسیار خوبی دارد اما نظر شخصی من این است که شاهو توانسته است خودش در مسیر درستی در قایقرانی پیش برود اما اکنون که رئیس هیات استان کردستان هم هست باید هیات را قوی تر هدایت کند و نظر شخصی ام این است که باید در هیات بیشتر زمان بگذارد زیرا مسئولیت را در هر صورت قبول کرده است. البته شاهو ناصری به خاطر اتفاقات بدی که برای وی افتاد سختی های زیادی را متحمل شد و مهم رفتار فدراسیون قایقرانی بود که در سختی هایی که کشید در کنار این قایقران بود و این دیدگاه زیبایی بود که فدراسیون ورزشکار را رها نکرد. رئیس فدراسیون قایقرانی خودش قایقران بوده است و به این خاطر ورزشکاران را مثل بچه خودش دوست دارد و این نگاه زیبایی است.
وی در مورد اینکه اسپانسر شخصی دارد گفت: اسپانسر شخصی من شرکت مکین دریا با مدیریت آقای صادقی کیا اسپانسر شخصی من بوده است و از ایشان که دست از حمایت ما برنداشته است تشکر و قدردانی می کنم زیرا همیشه حامی فدراسیون قایقرانی بوده است.
ملی پوش قایقرانی در مورد اینکه به وی نگاه ویژه ای دارند ابراز کرد: در یک خانواده متوسط به دنیا آمدم و سه خواهر و یک برادر دارم که همه قایقران بوده اند یکی از خواهر های من مربی قایقرانی در رشته کایاک و کانو است. در سال 87 کل مسابقات المپیاد کشوری را طلا گرفتم اگرچه روزهایی هم که در تیم نوجوانان بودم به خاطر اینکه قدم از قد شاخص دو سانت کم بود مربی تیم ملی مرا حذف می کرد و با گریه به خانه می رفتم و مجدد با مربی ام به تمرینات  ادامه می دادم تا بالاخره پذیرفتند کسی که بارها از حضور در اردوی تیم ملی حذفش کردند می تواند بهترین باشد کسی آن گریه ها را ندید اما خودم به یاد دارم.


گفت و گو: الهه طائمه