پنجشنبه نهم فروردین ماه

مصلایی:اقدامات خوبی در امتظار داوران است

داور المپیکی کشورگفت: در مدت زمان حضورم در کمیسیون داوران کشور، اقدامات خوبی به ثمر رسیده و اقدامات مثبتی نیز در دستور کار قرار دارد.

داور المپیکی کشورگفت: در مدت زمان حضورم در کمیسیون داوران کشور، اقدامات خوبی به ثمر رسیده و اقدامات مثبتی نیز در دستور کار قرار دارد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ محمد مصلایی پور سرپرست کمیسیون داوران  گفت : ابتدا جا دارد از حمایت ها و نگاه ویژه ی فدراسیون کشتی که نسبت به داوری کشتی کشور دارد تشکر و قدردانی کنم.


وی ادامه داد: در مدت زمان حضورم بعنوان سرپرست کمیسیون داوران اقدامات خوبی به انجام رسیده که از مهمترین آن ها انعقاد قرارداد با تیم اسپانسری جهت تبلیغات بر روی البسه داوران در مسابقات داخلی به جهت درآمدزایی برای کمیسیون داوران بوده است.


داور المپیکی کشورمان گفت: همچنین یکی دیگر از اقدامات انجام شده انتخاب آقای محسن جلیلیان از داوران جوان و آینده دار کشورمان بعنوان مسئول کمیسیون آموزش داوران بود که از اقدامات ایشان می توان به ترجمه وبینارهای آموزشی اتحادیه جهانی کشتی و همچنین آنالیز داوری تمامی کشتی های رقابت های انتخابی تیم ملی که اخیرا برگزار شد را نام برد.


مصلایی پور گفت: در این مدت 2 جلسه ی شورای داوری کشور با حضور رئیس فدراسیون کشتی  برگزار و در این جلسات در مورد  افزایش حق الزحمه داوران، نحوه چیدمان داوران در مسابقات مختلف داخلی و همچنین تعیین مدرسان داوری بحث و اظهارنظر شد.


وی در مورد اهداف پیش روی کمیسیون داوران کشور تصریح کرد: با توجه به درآمد حاصل از طریق تبلیغات و اختیاری که رئیس فدراسیون کشتی در مورد این درآمد به ما داده است در نظر داریم جهت اعزام داورها و مبلغ حق الزحمه آن ها اختصاص دهیم.


مصلایی پور ادامه داد: همچنین با یک شرکت بیمه و چندین هتل در سراسر کشور رایزنی کرده ایم که خدمات خود را با تخفیف ویژه ای در اختیار داوران کشتی قرار دهند.


سرپرست کمیسیون داوران اظهار داشت: در نظر داریم در صورت برطرف شدن شرایط خطرناک همه گیری ویروس کرونا نسبت به برگزاری سمیناری با شرکت تمامی داوران بین المللی کشور به جهت بحث و تبادل نظر در مورد مسائل داوری اقدام کنیم.


مصلایی با تأکید بر اینکه هیچ داور بین المللی حذف نخواهد شد، تصریح کرد: حذف داوران بین المللی کذب است و بیان چنین موضوعاتی صحت ندارد.


وی در پایان با قدردانی از جامعه کشتی کشور خاطرنشان کرد: خط مشی کمیسیون داوران، حمایت از داوران جوان و احترام به داوران پیش کسوت و همچنین حمایت ویژه از داورانی است که همراه و همدل با کشتی کشور بودند.