جمعه سی و یکم فروردین ماه

جور وا جور از فوتبال؛

در میان اخبار ریز و درشت امروز فوتبال به یک نکته قابل تامل تر می نماید و آن گذر از زادروز درگذشت مرد اخلاق در فوتبال ایران بود و دریغا که کرونا نگذاشت خاطره پرویز خان را آن گونه که شایسته است تداعی سازیم.

در میان اخبار ریز و درشت امروز فوتبال به یک نکته قابل تامل تر می نماید و آن گذر از زادروز درگذشت مرد اخلاق در فوتبال ایران بود و دریغا که کرونا نگذاشت خاطره پرویز خان را آن گونه که شایسته است تداعی سازیم.


به یاد پرویز دهداری
۲۷سال پیش در روز سوم اذر فوتبال ایران بزرگ مردی را از دست داد که نمونه ان هنوز در فوتبال ایران دیده نشده است.
پرویز دهداری که به حق معلم اخلاق لقب گرفته است در چنین روزی  از جهان هستی جدا  وبه دیار باقی شتافت.دوستان وهمبازیهای اودر خوزستان یاد اورا گرامی داشتند.البته مراسم امسال به دلیل کرونا به صورت انلاین انجام شد. دهداری نیک نامی و شرف و افتخار را در فوتبال ما معنایی دیگر بخشید.

بیانیه باشگاه پیکان

به دنبال اظهار نظرهای بی اساس مدیران ومربیان تیم شهر خودرو،باشگاه پیکان بیانیه تندی را صادر کرد .در بخشی از این بیانیه امده است، تاسف از این بابت وجود دارد که کسانی دم از اخلاق میزنند که فصل گذشته بازیکن بی اخلاق را از تیم اخراج می کنند وامسال اورا بعنوان مربی اخلاق مدار به بازی می گیرند.شکی وجود ندارد که یک مشکلی به عنوان حلقه گمشده وجود دارد.خوشبختانه درتیم پیکان انسجام خوبی بین مربیان جدید با بازیکنان ایجاد شده که این مهم برای تیم شهر خودرو بسیار گران تمام شده است.

حرف های جدید برانکو
تسویه مالی برانکو با پرسپولیس انجام شد تا ارامش به این تیم بازگردد.
اکنون برانکو که تا دیروز تیم پرسپولیس را تا مرز سقوط به لیگ پیش برده بود، تغییراتی در نوع رویه و رفتار خود ایجاد کرده و از دوستی سخن می گوید.
برانکو اخیرا گفته است برای من افتخار بزرگی خواهد بود که در فینال لیگ اسیا در کنار تیم پرسپولیس باشم.
باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات اخیر برانکو هیچگونه واکنشی از خود نشان نداده است.

بخشودگی مربی نفت
در استانه دیدار پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان، کمیته انضباطی محرومیت مجتبی حسینی مربی تیم نفت مسجد سلیمان را بخشید.از این نوع دو گانگی در خصوص صدور رای از سوی کمیته انضباطی فراوان دیده می شود.


خطیبی سرمربی سردار بوکان
حسین خطیبی مهاجم گلزن و ملی پوش سابق پاس تهران به عنوان سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان انتخاب شد تیم بوکان در لیگ دسته دو باشگاه های کشور حضور دارد حسین خطیبی برادر بزرگتر رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک است.