جمعه دهم فروردین ماه

علیزاده: قول 3 سالن اختصاصی برای کشتی را گرفتیم

علی علیزاده گفت: حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان آذربایجان شرقی بسیار مثبت و سازنده بود.

علی علیزاده گفت: حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان آذربایجان شرقی بسیار مثبت و سازنده بود.


علی علیزاده رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی  گفت: اینکه رئیس فدراسیون کشتی به تمامی نقاط کشور سرکشی کند بسیار کار ارزشمند و بزرگی است و همانطور که خود آقای دبیر نیز گفتند برای اینکه تیم ملی قوی داشته باشیم نمی شود در خانه کشتی نشست و منتظر اتفاقات خوب بود.


وی در مورد نتایج مذاکرات رئیس فدراسیون با مسئولان استانی تصریح کرد: ایشان با استاندار، شورای شهر، شهرداری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، آموزش و پرورش، سپاه و اداره کل ورزش و جوانان جلسات بسیار خوبی را برگزار کرد و حاصل این جلسات این بود که قرار شد آموزش و پرورش، سپاه و شهرداری هرکدام 3 سالن اختصاصی را برای کشتی استان در اختیار ما قرار دهند.


وی ادامه داد: حتی شهرداری قول داد که اگر آموزش و پرورش سالن های خود را در اختیار کشتی قرار دهد 10 تخته تشک جهت تجهیز اهداء خواهد کرد.


علیزاده تصریح کرد: البته کار تازه شروع شده و بنده بعنوان مسئول هیأت کشتی باید پیگیر تمام قول های داده شده باشم تا همه ی آن ها به سرانجام برسد و قطعا با حمایتی که فدراسیون کشتی از ما می کند، می توانیم به اهداف خود برسیم.


رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حضور رئیس فدراسیون باعث دلگرمی جامعه کشتی استان شد اظهار داشت: ایشان جلسه ی خوبی را با روسای هیأت کشتی شهرستان ها، مربیان سازنده و پشکسوتان و قهرمانان استان برگزار کردند و از نزدیک در جریان نقطه نظرات قرار گرفته و پای درد و دل آن ها نشستند که اینکار انگیزه ی مضاعفی برای کار کردن برای کشتی استان خواهد داد.


علیزاده با تأکید بر اینکه جامعه آماری کشتی کم شده و فدراسیون کشتی نیز کاملا این خلاء را حس کرده و در پی رفع آن مشکل است گفت: اول اینکه شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن مسابقات یک معضل بسیار بزرگ است که مانع از رشد جامعه آماری کشتی می شود و دیگر موضوع اینکه هیأت های شهرستان ها نیز فعالیت قبل را ندارند و به نظرم برنامه ای که رئیس فدراسیون برای حضور در استان ها در پیش گرفته می تواند به فعال شدن کشتی در کل کشور کمک بسیار خوبی کند.


وی افزود: البته کشتی برای دیده شدن نیاز به تبلیغات دارد که خوشبختانه با برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی و رقابت های انتخابی و پخش آن از شبکه های اصلی سیما و همچنین اقدمات خوب فدراسیون برای ترویج کشتی در میان نسل جوان جامعه بوده است.
رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: همین حضور رئیس فدراسیون در استان ما باعث شد تا تبلیغات رسانه ای خوبی در صدا و سیمای استان و خبرگزاری ها و رسانه های دیگر به وجود بیاید که خود اینکار نیز بسیار به رشد و اعتلای کشتی کمک می کند چراکه مسئولین بیشتر به این رشته اهمیت می دهند و می توانیم امکانات بیشتری را دریافت کنیم.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: بعنوان رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی از تمامی جامعه کشتی استان می خواهم که با ایجاد یک همدلی به هیأت کمک کنند تا کشتی بار دیگر در این استان احیاء شود و به روزهای خوب گذشته باز گردد و امیدوارم بعد از رفع شیوع ویروس کرونا بتوانیم در این کار موفق باشیم.