پنجشنبه نهم فروردین ماه

تغییرات در مسابقات رسمی فوتسال کشور

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین اقدامات صورت گرفته جهت اخذ مجوز برگزاری مسابقات فوتسال کشور توضیحاتی ارائه کرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین اقدامات صورت گرفته جهت اخذ مجوز برگزاری مسابقات فوتسال کشور توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی ،سخنگوی فدراسیون گفت: با توجه به شرایط خاص پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشامد موج های افزایشی این ویروس، شاهد تغییرات زیادی در برنامه های اجرایی فوتبال در جهان هستیم.

وی ادامه داد: در کشور عزیزمان هم تغییراتی بنابر تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش و به طور کلی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در چند ماه اخیر داشتیم که همگی با اولویت حفظ سلامت ورزشکاران بوده است. خوشبختانه در رشته فوتبال پروتکل های بسیار خوب و دقیقی که حاصل زحمات ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال،کمیته پزشکی فدراسیون و تعامل آنها با فدراسیون پزشکی ورزشی بوده است تنظیم شده و به اجرا گذاشته شده است.
علوی افزود: دلیل تاخیر در آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال به اخذ مجوز برگزاری مسابقات آن مربوط است‌‌. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتسال تلاش زیادی کردند تا در اسرع وقت مجوز را کسب کنند و این تلاش ها ادامه دارد.
سخنگوی فدراسیون در پایان اشاره کرد: لازم می دانم از سازمان لیگ فوتسال، کمیته پزشکی فدراسیون و ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال و فدراسيون پزشكي ورزشي و ساير مبادي ذيربط تشکر ویژه ای بابت تلاش های گسترده شان داشته باشيم.ضمن اینکه مستندات و مكاتبات انجام شده در اينخصوص نزد آرشيو فدراسيون موجود است.