پنجشنبه نهم فروردین ماه

صدقی: اسکیت هاکی روی یخ ایران به سنگاپور اعزام می شود

برگزاری مسابقات هاکی روی یخ آقایان در اردیبهشت ماه سال 1400 در سنگاپور بود که با توجه به مدیریت خوب سنگاپور در مقابله با کرونا، برگزاری این دوره از مسابقات فعلا قطعی خواهد بود.

برگزاری مسابقات هاکی روی یخ آقایان در اردیبهشت ماه سال 1400 در سنگاپور بود که با توجه به مدیریت خوب سنگاپور در مقابله با کرونا، برگزاری این دوره از مسابقات فعلا قطعی خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، رئیس انجمن اسکیت هاکی کشور در خصوص جلسه آنلاین با “اندی اکر” مدیر آسیایی هاکی روی یخ در فدراسیون جهانی و برگزاری آن طبق اعلام فدراسیون جهانی هاکی روی یخ گفت: کلیه هزینه های این مسابقات شامل اسکان، تغذیه و ترانسپورت داخلی بر عهده فدراسیون جهانی خواهد بود که همین مسأله بار مالی بسیار زیادی را از روی دوش فدراسیون و انجمن بر خواهد داشت و دغدغه ما فقط تامین هزینه بلیت هواپیما است. 


کاوه صدقی در ادامه به برگزاری مسابقات هاکی روی یخ بانوان هم اشاره کرد و گفت: مسابقات بانوان که قرار است به میزبانی کشور فیلیپین برگزار شود با همان شرایط برگزاری در بخش آقایان به لحاظ مالی خواهد بود که با توجه به شرایط کرونا در این کشور ممکن است تاریخ مسابقات تغییر نماید که تاریخ قطعی در بهمن ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

صدقی در ادامه اظهار کرد: پس از معرفی ورزشکاران سازمان یافته به فدراسیون جهانی، کلیه ورزشکاران معرفی شده به جز 22 ورزشکار که دارای دو ملیت هستند یا در کشورهای دیگر زندگی می کنند، از لحاظ حقوقی شرایط شرکت در مسابقات را دارند که در صورت ارائه مدارک مورد تأیید فدراسیون جهانی از سوی این 22 ورزشکار ما می توانیم از آنان در مسابقات استفاده کنیم.

وی در پایان افزود: صحبت هایی هم درخصوص کمبود تجهیزات در کشور با “اندی اکر” شد که با توجه به پتانسیل ویژه ایران در رده سنی نوجوانان، قرار شد فدراسیون جهانی در جهت توسعه این رشته در کشور، تجهیزاتی را در اختیار ایران قرار دهد تا جهت شناسایی ورزشکاران مستعد در این رده سنی، اردویی در کشور برگزار نماییم که این اردو در نیمه دوم سال 1400 و پس از دریافت تجهیزات خواهد بود.