جمعه دهم فروردین ماه
تلفات لیگ برتر والیبال؛

کولاک راهیاب و فتح فولاد سیرجان

هفته ای دیگر از لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور گذشت و هنوز نیم فصل این رقابتها به پایان نرسیده یک مربی از سرمربیگری اش کنار ماند و یک بازیکن سرشناس هم از تیمش جدا شد.

هفته ای دیگر از لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور گذشت و هنوز نیم فصل این رقابتها به پایان نرسیده یک مربی از سرمربیگری اش کنار ماند و یک بازیکن سرشناس هم از تیمش جدا شد.


ترکاشوند خواسته یا ناخواسته از پیکان کنار رفت و حکایاتی که برخی مسائل پشت پرده را بر ملا می سازد اما آرش کمالوند بازیکن سابق تیم ملی در کمال صلح و صفا از خاتم اردکان جدا شد.
در هفته یازدهم فولاد سیرجان با پیروزی عجیب و سه بر صفر خود سپاهان صدر نشین را شکست داد و خود به صدر رسید مصاحبه هر دو مربی بازنده و برنده در پایان این مسابقه حاکی از ظرفیت بالای آنها در شکست و پیروزی بود این فرهنگ باید در والیبال ما گسترش پیدا کند و به یکی دو مربی ختم نشود.


شهرداری ارومیه نیز در یک بازی برتر در سه ست بر هراز آمل چیره شد ارومیه ها در این بازی احاطه خوبی در دفاع ، حمله و توپ گیری داشتند سوای دو بازی دیدنی خاتم اردکان و شهرداری قزوین که منجر به پبروزی اردکانی ها شد و نمایش دیدنی جوانان آذرباتری مقابل هورسان رامسر که نتیجه آن برد رامسری ها برد چیرگی راهیاب ملل بر شهداری ورامین هم از شگفتی های هفته یازدهم بود این نخستین برد نماینده کردستان در لیگ برتر بود  و اما امروز در چارچوب این مسابقات سایپا تهران با فولاد سیرجان در ساعت 11 مسابقه حساس خود را آغاز کردند و ما و دوستداران از پخش مستقیم این بازی بی بهره مانده ایم و راهیاب ملل و شهرداری قزوین هم نبرد خود را آغاز کرده اند ظاهرا گوش سازمان رویدادهای فدراسیون به درخواست تیم ها مبنی بر عدم بازی در صبح ها بدهکار نیست. در ساعت 14 هورسان رامسر و شهداب یزد در خانه والیبال، خاتم اردکان و آذر باتری ارومیه در سالن فدراسیون بازی خواهند کرد.
سرانجام در ساعت 17 شهرداری ورامین با لبنیات هراز آمل و شهرداری ارومیه با شهرداری گنبد در سالن فدراسیون به مصاف هم می روند بازی هراز و ورامین از شبکه ورزش پخش خواهد شد.
ترین های هفته یازدهم؛
پاسور ها: امیر حسینی(سایپا)، محمد جعفری( خاتم)، فرهاد سال افزون( شهرداری ارومیه)
سرعتی ها: رضا مروتی(خاتم)، محمد رضی(فولاد سیرجان)، اصغر نجفی(راهیاب )
قدرتی ها: میثم صالحی(شهرداری ارومیه)، محمد صادقی(سیرجان)، آلکس(هورسان)    
قطر پاسور: پویا یلی(شهرداری ارومیه)، صابر کاظمی(فولاد سیرجان)، امین اسماعیل نژاد(سایپا)
لیبروها: مجتبی یوسفی(فولاد سیرجان)، محمدرضا حضرتپور(شهرداری ارومیه)، علی حسینی( هورسان)
مربی هفته:آرش صادقیانی – ممدرضا تندروان با تقدیر از پیمان اکبری
بازیکن هفته: محمدصادقی(فولاد سیرجان)
پدیده هفته: محمدرضا طهماسبی(راهیاب ملل)
چهره هفته: علیرضا بهبودی امتیاز آورترین بازیکن: آلکس با 27 امتیاز از تیم هورسان

نویسنده: جمشید حمیدی