جمعه دهم فروردین ماه

گل سوم تاتنهام توسط هری وینکس بر دروازه رقیب نشست

هری وینکس گل سوم تاتنهام به لودوگورتس را با یک ضربه استثنایی از فاصله  50 قدمی به ثمر رساند اما اعتراف کرد که این گل تصادفی به ثمر رسیده. مورینیو بابت این حرف از وینکس انتقاد کرد.

هری وینکس گل سوم تاتنهام به لودوگورتس را با یک ضربه استثنایی از فاصله  50 قدمی به ثمر رساند اما اعتراف کرد که این گل تصادفی به ثمر رسیده. مورینیو بابت این حرف از وینکس انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، تاتنهام دیشب در لیگ اروپا در خانه خود به مصاف لودوگورتس بلغارستان رفت و موفق شد حریف را 4-0 شکست دهد. کارلوس وینیسیوس دو گل و هری وینکس و لوکاس مورا هر کدام یک گل برای تاتنهام به ثمر رساندند.

 اما یکی از جذاب‌ترین اتفاقات این مسابقه گل سوم تاتنهام بود که در دقیقه 63 توسط هری وینکس به ثمر رسید. وینکس از فاصله حدوداً 50 قدمی دروازه حریف با شوتی استثنایی و زیبا دروازه لودوگورتس را باز کرد. جالب اینجا است که وینکس در پایان بازی مقابل خبرنگاران اعتراف کرد که این گل تصادفی به ثمر رسیده و هدف او شوت زدن به سمت دروازه نبوده است. مورینیو سرمربی تاتنهام البته از این حرف بازیکنش ناراحت بود.

 تاتنهام در نیمه اول با دو گل کارلوس وینیسیوس از حریف پیش افتاد. شاگردان مورینیو در نیمه دوم به فشارهای خود افزودند تا اینکه وینکس در دقیقه 63 شوتی سهمگین از فاصله 50 قدمی دروازه پالمن ایلیف سنگربان حریف را گشود.

در پایان مسابقه وینکس صادقانه در مقابل خبرنگارانی که او را به خاطر گل تماشایی اش ستایش می‌کردند قرار گرفت و گفت: " من هم دوست دارم اینجا بنشینم و بگویم آن شوت برای گل شدن بود. ولی نه، واقعیت این نیست. من گرت بیل را در حال دویدن دیدم و گفتم توپ را برای او می‌فرستم. البته خوشحالم که توپ آنطور گل شد و از اینکه تیم مان خیلی خوب کار کرد هم رضایت کامل دارم".

 
مورینیو سرمربی تاتنهام از این صحبتهای وینکس دل خوشی نداشت و گفت او بیش از حد صادق است. مورینیو وقتی از خبرنگاری شنید که وینکس چنین صحبتی کرده گفت: " او بیش از حد صادق است. من از این کارش راضی نیستم. وقتی کسی اینطور گلی می‌زند باید بگوید قصدش همین بوده که اینطور گلزنی کند. ولی او پسر خوبی است. یک پسر صادق".