سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

نامه رییس شورای کشتی آسیا به دبیر

دولت تورلیخانوف رئیس شورای کشتی آسیا در نامه ای به فدراسیون کشتی ضمن ابراز همبستگی، حمایت خود را از جامعه کشتی کشورمان اعلام کرد.

متن نامه ارسالی به شرح زیر است:
آقای دبیر عزیز
همه گیری ویروس کووید ۱۹ (کرونا) شرایطی حقیقتا غیرقابل پیش بینی را رقم زده که همه ما را تحت تاثیر قرار داده است. قلب های ما برای تمام آنهایی که مستقیم یا غیر مستقیم تحت تاثیر این ویروس قرار گرفتند می تپد. در این دوران سخت و دشوار آرزوی من سلامتی و حال خوش برای شما و تمامی عزیزانتان است. در این شرایط دشوار اینکه با هم در تماس باشیم اهمیت بسزایی دارد. به شما اطمینان می دهم که همیشه می توانید روی حمایت بی دریغ من حساب کنید.
علاوه بر این اجازه بدهید این نکته را هم اضافه کنم که شورای کشتی آسیا مثل همه سازمان ها تمامی تلاش خود را بکار گرفته است تا از سلامت و ایمنی ورزشکاران، داوران، کارکنان و خانواده هایشان حفاظت کند. ما تمامی پیشنهادات اتحادیه جهانی کشتی و سایر سازمانهای جهانی مربوطه را تمام و کمال رعایت میکنیم تا از ایجاد یک محیط امن برای همگان اطمینان حاصل شود.
لحظاتی چون این، به ما خاطر نشان می کند که ما همه به هم وابسته هستیم. ما باید با صبر، دلسوزی و درک، بهترین های خودمان را ارائه کنیم. با وجود تمامی مشکلاتی که با آنها روبرو هستیم اجازه بدهید یکبار دیگر به شما اطمینان بدهم که شورای کشتی آسیا و شخص من خود را کاملا متعهد به حمایت تمام قد از خانواده کشتی در این شرایط می دانیم. در پایان از جانب شورای کشتی آسیا برای همه شما  آرزوی بهترین ها را دارم.

دولت تورلیخانوف
رییس شورای کشتی آسیا و عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی