سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
چند برش از فوتبال ایران؛

تراکتور و علی منصور

فوتبال در شهرستانهای ما نیز داستان و حکایتهای جالبی دارد از اصفهان گرفته تا تبریز، از مشهد تا بندر انزلی در این بین اما تراکتور سازی تبریز به نوعی مصداق حکایت دارا و ندار است.

از تبریز خبر رسید که علیرضا منصوریان روی پوست خربزه حرکت می کند زیرا بعد از سه بازی اخیر تراکتور دوستداران فوتبال در تبریز از عملکرد منصوریان گله مند بوده اند و شیوه مدیریت او را نمی پسندند به هر حال اینکه تا چه حد این انتقادات در رفتن یا ماندن علی منصوریان اثرگذار خواهد بود نمی دانیم اما فرتموش نکنیم که تراکتور سازی مربیان بزرگی مثل ؛ تونی الویرا از پرتغال را بالای سر خود داشته است و برآورده ساختن انتظارات طرفدران تراکتور ایده اول و همیشگی مدیران تراکتور بوده است. تیم چندین میلیاردی و پرستاره تراکتور باید بتواند حداقل یک سهمیه آسیایی برای مردان دیار ستارخان و باقر خان بدست بیاورند.


درخشش سنگربان جوان
روز گذشته در جریان دیدار دو تیم تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان که به برتری یک بر صفر سپاهانی ها انجامید پیام نیازمند سنگربان جوان سپاهان نمایشی دیدنی داشت و در کسب پیروزی مردان زاینده رود و بسته نگه داشتن دروازه سپاهان نقش بزرگی ایفا کرده است. نیازمند در حال حاضر به اتفاق امیر عابد زاده و رشید مظاهری از دروازه بانان مد نظر سرمربی تیم ملی فوتبال هستند.

نویسنده: حسن امامقلی