پنجشنبه نهم فروردین ماه

مارادونا بعد از مرگ اسطوره به اولین پیروز خود رسید

تیم آرژانتینی خیمناسیا بعد از مرگ سرمربی‌اش دیگو مارادونا اولین پیروزی خود را بدست آورد.

تیم آرژانتینی خیمناسیا بعد از مرگ سرمربی‌اش دیگو مارادونا اولین پیروزی خود را بدست آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، تیم آرژانتینی خیمناسیا بعد از مرگ سرمربی‌اش دیگو مارادونا اسطوره بزرگ دنیای فوتبال اولین پیروزی خود را بدست آورد تا بهترین ادای احترام به خاطره دیگوی بزرگ را به نام خود ثبت کند.

پیکر دیگو مارادونا روز پنج شنبه درحالیکه هزاران نفر از مردم شهر بوئنس‌آیرس پایتخت آرژانتین برای وداع با او در خیابانها جمع شده بودند توسط اعضای خانواده و نزدیکانش به گورستان بلا ویستا منتقل شده و در مراسمی خصوصی به خاک سپرده شد. خیمناسیا آخرین تیمی که مارادونا به عنوان سرمربی هدایتش را بر عهده داشت دیروز در اولین بازی بدون او باید به مصاف ولز سارزفیلد می رفت.

خیمناسیا که برای دیدار با این حریف به خانه ولز سارزفیلد رفته بود موفق شد بدون دیگو این تیم را 1-0 شکست دهد تا ادای احترامی درخور خاطره مارادونای بزرگ به او کرده باشد. ماکسیمیلیانو کورونل بازیکن خیمناسیا در دقیقه 22 بازی که در شهر بوئنس آیرس برگزار شد تک گل تیمش را به ثمر رساند تا به این ترتیب روند سه بازی بدون پیروزی خیمناسیا در روزی که مارادونا روی نیمکت این تیم نبود شکسته شود.

 خیمناسیا با این پیروزی با احتساب تفاضل گل در گروه شش از ولز سازفیلد پیشی گرفت و صدرنشین این گروه شد. این د رحالی است که کل کادر فنی مارادونا در خیمناسیا بعد از مرگ او از سمت خود استعفا داده بودند و سباستین مندز دستیار مارادونا تا تصمیم باشگاه در مورد کادر فنی خود فعلاً به عنوان سرمربی موقت اداره این تیم را در دست دارد.