سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

داداش زاده: اوضاع فوتبال وخیم تر می شود

بهزاد داداش زاده پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق پرسپولیس، استقلال تهران در گفت و گویی با خبرگزاری البرز ورزشی اظهار داشت: حرف و حدیث ها درباره زمان برگزاری ادامه لیگ فراوان است اما بنده معتقدم رقابت های لیگ باید خردادماه از سر گرفته شود.

عدم برگزاری مسابقات و مختومه اعلام شدن آن ضربه مهلکی بر پیکره فوتبال وارد می کند. تیم ها هزینه های مالی گسترده ای انجام داده اند و با چنین تصمیمی ورشکست خواهند شد. در صورتی که مسابقات از سر گرفته شود به نظر من باید در پایان فصل پس از یک هفته فصل جدید را آغاز کنیم چرا که بازیکنان به اندازه کافی به استراحت پرداخته اند. در نیم فصل نیز باید با فاصله ای یک ماهه نیم فصل دوم را ادامه دهیم تا به اردوها و بازی های تدارکاتی تیم ملی لطمه ای وارد نشود.

استقلال و پرسپولیس گوشت قربانی

وی افزود: به بازیکنان استقلال و پرسپولیس حق می دهم خواهان حق و حقوق خود باشند. آنها از راه فوتبال امرار معاش می کنند و و چرخ زندگیشان از این راه می چرخد. اگر حق خودشان را ببخشند چه کسی هزینه های خانواده آنها را تامین می کند.

داداش زاده در پایان خاطرنشان کرد: خیلی از ما مردم با خانه نشینی نمی توانیم از پس هزینه های سنگین برآییم و خانواده خود را تامین کنیم. بدهکاری ها و چک های پاس نشده تنها بخشی از مشکلات است که دولت باید برای آن چاره ای بیندیشد. با یک میلیون وام که گره ای از کار باز نمی شود، یارانه چهل و پنج تومانی که پول ماسک هم نمی شود و هزاران مشکل دیگه که اگر بخواهیم آنها را بنویسیم به طوماری بلندبالا تبدیل خواهد شد. امیدوارم حداقل برای افراد بی بضاعت و تنگدست تمهیداتی اندیشیده شود تا کمی فشار از روی آنها برداشته شود.

گفت و گو از: حسن امامقلی