پنجشنبه نهم فروردین ماه

اسم جنجالی ستاره جامائیکایی: لئو و کریستیانو

لئون بیلی ستاره لورکوزن در مصاحبه‌ای درباره دوستی نزدیکش با اوسین بولت گفته و توضیح می دهد که چرا نام فرزندش را لئو کریستیانو انتخاب کرده است.

لئون بیلی ستاره لورکوزن در مصاحبه‌ای درباره دوستی نزدیکش با اوسین بولت گفته و توضیح می دهد که چرا نام فرزندش را لئو کریستیانو انتخاب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، لئون بیلی ستاره جامائیکایی بایر لورکوزن بعد از آنکه اسم فرزندش را لئو کریستیانو انتخاب کرد خبرساز شد. این ستاره جامائیکایی دوست نزدیک و صمیمی اوسین بولت قهرمان دو و میدانی دنیا و سریعترین مرد دنیا است. او در مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد در آلمان درباره دوستی اش با اوسین بولت و همچنین نام جنجالی‌ای که برای فرزندش انتخاب کرده صحبت کرد.

 
بیلی چندی پیش برای شرکت در مراسم تولد اوسین بولت به کشورش جامائیکا رفت و وقتی بعد اعلام شد که تست کرونای بولت مثبت بوده او هم مجبور شد مدتی در قرنطینه قرار بگیرد.

لئون بیلی در گفتگو با بیلد گفت: " اوسین سال‌ها است دوست خیلی نزدیک و صمیمی من است. من وقتی در جامائیکا باشم امکان ندارد به دعوت اوسین دست رد بزنم. او می‌شود گفت مرشد و معلم من بوده و چه در روزهای خوب و چه در روزهای بد همیشه در کنارم بوده".
بیلی که اخیراً صاحب یک فرزند پسر شده به دلیل اسمی که برای او انتخاب کرد خبرساز شد: لئو کریستیانو. اما او در این مصاحبه درباره منشا این اسم توضیح داده و می گوید اسم فرزندش هیچ ربطی به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو ندارد.
بیلی به بیلد گفت: " اسم پسرم هیچ ربطی به فوتبال ندارد بلکه به اسم خودم مربوط می‌شود. لئو خلاصه لئون است که یعنی شیر. من خودم لئون هستم یعنی شیر. من می‌خواستم پسرم وقتی بزرگ می‌شود جنگنده و مثل یک رهبر باشد و به این نتیجه رسیدم که کریستیانو اسم قشنگی است که با لئو هم هماهنگی خوبی دارد".