پنجشنبه نهم فروردین ماه

طهماسیان: فیبا از فعالیت بسکتبال بانوان شگفت زده شده است

بسکتبال بانوان در انتظار برگزاری فینالهای آخر لیگ برتر بانوان است، در لیگ برتر دو تیم گروه بهمن تهران و بانوان شهر گرگان یک مسابقه را برگزار کردند ولی شیوع کرونا باعث شد تا مسابقه دوم برگزار شود.

تالین طهماسیان مسوول مسابقات فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با البرز ورزشی افزود: مسابقات آخر لیگ های یک، دو و نوجوانان هم باقی مانده است که منتظریم تا وزارت ورزش زمان از سرگیری رقابتها را اعلام کند.

وی درباره مسابقات سال جدید هم گفتک ما بر اساس زمانهایی که ممکن است در اختیار داشته باشیم مدلهای برگزاری رقابتها را آماده کرده ایم تا بتوانیم آنها را در موقعیت های مقتضی اجرا کنیم ضمن اینکه در پی ارتباط و مکاتبه مرتب با مسوولان داوران استانها کار آزمایش و آزمون داوران سراسر کشور نیز از طریق فضای مجازی ادامه دارد.

تالین طهماسیان درباره مصاحبه سایت فیبا با وی گفت: برای فدراسیون جهانی بسیار جالب بود که لیگ ایران با تعداد زیادی تیمها و مطابق استاندارد فدراسیون جهانی برگزار می شود و ابراز شگفتی کرده اند که بسکتبال بانوان ایران چقدر خوب به راه حرفه ای می رود.

خبرنگار سایت فیبا همچنین از من خواست که بهترین بازیکنان لیگ برتر بانوان ایران را نام ببرم که من از تینا عیسائیان، دلارام وکیلی، سعیده علی، شادی عبدالوند، گلشید امیدیان به عنوان ستاره های بسکتبال ایران اسم بردم و یادآور شده ام که کشور ما بازیکنان زبده دیگری هم دارد که در بین آنها بازیکنان جوان مستعد و فراوان یافت می شوند.

گفت و گو از: مرجان بنی یعقوب