چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
چند برش از فوتبال؛

مدیریت در ورزش سیرجان

سیرجان حالا به یک قطب بزرگ ورزش در کشور تبدیل می شود در لیگ برتر تیم فوتبال گل گهر در صدر جدول قرار دارد و در والیبال نیز تیم فولاد سیرجان می درخشد و پیشتاز رقابتها است.

سیرجان حالا به یک قطب بزرگ ورزش در کشور تبدیل می شود در لیگ برتر تیم فوتبال گل گهر در صدر جدول قرار دارد و در والیبال نیز تیم فولاد سیرجان می درخشد و پیشتاز رقابتها است.

براستی چگونه این شهر در ورزش قد علم کرده است و در مقابل استان هایی که صاحب فوتبال و ورزش بوده اند مثل گیلان، شیراز، کرمان ، کرمانشاه و بوشهر سال به سال به سوی تنزل و سقوط می روند ساید یک بخش این قضیه به صنعتی بودن سیرجان ربط پیدا کند اما بخش دیگر آن بدون تردید به مدیریت بر می گردد که در دو رشته والیبال و فوتبال سیرجان به خوبی خودنمایی می کند اما سوء مدیریت در سایر نقاط سوهان بر اعصاب ورزشیان می کشد.


تراکتور و مدیریت های متناوب


درباره تیم فوتبال تراکتور فراوان نوشته ایم اما یکی از دلایل عدم موفقیت کامل این باشگاه تغییرات متناوب کادرهای مدیریتی و فنی باشگاه فوتبال تبریز است که باعث شده علی رغم همه هزینه هایی که می کنند موفق نباشند تیم تراکتور در زمان مربیگری تونی اولیور و ساکت الهامی به عناوین با ارزشی از جمله قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کرده بودند اما امسال را چه بگوییم منتظر می مانیم تا ببینیم بازیکنان اسم  و رسم دار تراکتور می توانند ره به جایی ببرند.


اعلام زمان قرعه کشی لیگ دسته دوم


مراسم قرعه کشی لیگ دسته دوم در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ روز چهارشنبه ۱۲ آذر برگزار می شود. مراسم قرعه کشی لیگ دسته دوم در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت آنلاین و بدون حضور فیزیکی نمایندگان باشگاه های حاضر در مسابقات برگزار می شود. قرعه کشی این فصل به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت وبینار ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۱۲ آذر ماه انجام خواهد گرفت.


تغییر زمان مسابقه مس رفسنجان و تراکتور تبریز


زمان مسابقه دو تیم مس رفسنجان و تراکتور تبریز از هفته چهارم لیگ برتر بیستم تغییر کرد مسابقه دو تیم مس رفسنجان و تراکتور تبریز از هفته چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به جای روز سه شنبه یازده آذر در روز چهارشنبه ۱۲ آذر ساعت ۱۶:۱۰ در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار می شود.


نویسنده: حسن امامقلی