جمعه دهم فروردین ماه

لیگ به پایان آمد ویدئو چک نیامد

در حالی که هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور برگزار شد اما فدراسیون والیبال از روشن کردن ویدئو چک برای تیم ها خودداری کرد در صورتی که در برخی موارد و اشتباهات داوری ویدئو چک نقش خوبی در برطرف مشکلات ایفا می کند.

در حالی که هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور برگزار شد اما فدراسیون والیبال از روشن کردن ویدئو چک برای تیم ها خودداری کرد در صورتی که در برخی موارد و اشتباهات داوری ویدئو چک نقش خوبی در برطرف مشکلات ایفا می کند.


هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به پایان رسید و تیم ها در پی اقامتی یک هفته ای راهی شهر و دیار خود شدند تا روز 22 ماه جاری که هر کدام برای انجام دو مسابقه باقی مانده باری دیگر به پایتخت برگردند به نظر می رسد که بازیکنان و مربیان از برگزاری مسابقه به صورت یک روز در میان خسته شده اند شرایط کرونایی و ترس و لرز از ویروس کرونا بر استرس ها افزوده است اما فعلا اراده بر اجرای لیگ برتر است در روزی که گذشت سپاهان اصفهان با شکست سایپا دست به کاری بزرگ زد. آنها در یک روز پر فروغ با سرویس و دفاع سهند الله وردیان و علی اصغر مجردکوبندگی صابر جواهری و علی مباشری و توپ گیری های سیامک مرندی بر تیم پر ستاره سایپا چیره شدند و فرزاد ملا بهرامی باز هم به عنوان پاسور تعویضی مکملی عالی برای پرویز پزشکی سرشار از تجربه شد در قطر پاس این تیم کیاوش حیدری ، محمود رسولی جابجا شدند یک مجموعه خوب که برای پیروزی انگیزه و برنامه داشتند .
در هفته سیزدهم از جمع 21 ست برگزار شده راهیاب ملل کردستان ماراتن قعر نشینان جدول را برد و دو پله صعود کرد و پیکان که روزگاری نامش لرزه بر اندام هر مدعی می انداخت امروز با شکستی که از هورسان رامسر خورده به قعر جدول سقوط کرده است. پیکان را چه می شود؟! و مقصر کیست؟
لبنیات هراز آمل اقتدار خوبی مقابل تیم تازه وارد شهرداری قزوین نشان داد و شهداب یزد نیز بازی مقابل هم استانی خود خاتم اردکان را با قدرت به پایان برد و شهرداری گنبد باز هم باخت و این بار به شهرداری ورامین، ورامینی که از روزهای طلایی قهرمانی اش در جام باشگاه های آسیا فاصله دارد به هر حال لیگ هنوز به پایان نیم فصل اول نرسیده است ولی باید پرسید که چرا فدراسیون والیبال در مسابقات مهم از ویدئو چک استفاده نمی کند باشگاه هایی که برای هر مسابقه 6-7 میلیون تومان پرداخت می کنند شاید حاضر باشند که برای ویدئو چک هم سر کیسه را شل کنند.


برترین های هفته:
پاسور: پرویز پزشکی(سپاهان)، مهدی مهدوی(شهداب یزد)، علی رمضانی(هراز آمل)
سرعتی: مهرداد بابایی(ورامین)، سهند الله وردیان(سپاهان)، مهدی رنجبر(هورسان)
قدرتی: صابر جواهری(سپاهان)، سلیم چپرلی(شهداب)، شهروز همایون فر منش(هراز)
قطر پاسور: نوید جعفر زاده(راهیاب)، میکائیل تاجر(شهداب)، علی جلالی( ورامین) 
لیبرو: سیامک مرندی(سپاهان)، رضا اصلانی ورامین علی حسین هورسان
بازیکن هفته: صابر جواهری
چهره هفته: علی مباشیری
مربی هفته: رحمان محمدی راد
پدیده هفته: نوید جعفر زاده
داور هفته: علیرضا قریب( داور اول)، مرتضی علایی( داور دوم)
تیم هفته: سپاهان
امتیاز آور هفته: صابر جواهری با 21 امتیاز

 
نویسنده: جمشید حمیدی