جمعه دهم فروردین ماه

کاپیتان ولوز: نگران رائول خیمنز دعا هستم

کاپیتان ولوز می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش نگران وضعیت مهاجم این تیم رائول خیمنز هستند که بعد از برخورد شدید از ناحیه سر با داوید لوئیز با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد.

کاپیتان ولوز می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش نگران وضعیت مهاجم این تیم رائول خیمنز هستند که بعد از برخورد شدید از ناحیه سر با داوید لوئیز با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، در جریان دیدار دیشب آرسنال و ولورهمپتون در لیگ برتر انگلیس که با پیروزی 2-1 ولوز به پایان رسید در یک صحنه رائول خیمنز مهاجم ولوز روی هوا از ناحیه سر با داوید لوئیز ستاره آرسنال برخورد کرده و نقش زمین شد. بعد از این برخورد شدید خیمنز با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد تا به نگرانی‌های زیادی دامن بزند.
کانر کودی کاپیتان ولوز می‌گوید او و هم تیمی‌هایش نگران شرایط رائول خیمنز هستند و دعا می‌کنند حال او خوب باشد.

در اوایل نیمه اول مسابقه رائول خیمنز مکزیکی که مهاجم ولوز است در محوطه جریمه آرسنال به هوا پرید و برای زدن ضربه سر به داوید لوئیز دفاع وسط آرسنال برخورد کرد و نقش زمین شد. لوئیز بعد از باندپیچی شدن سرش به بازی برگشت ولی خیمنز بی حرکت روی زمین افتاده بود و همه را به شدت نگران کرده بود. تیم پزشکی وارد زمین شد تا به وضعیت او رسیدگی کند.
در نهایت خیمنز نتوانست به بازی برگردد و با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد تا یک بازیکن دیگر به جایش برای ولوز وارد میدان شود.
کاپیتان ولوز در پایان بازی گفت: " وقتی بازی تمام شد و به رختکن رفتیم اولین سوالی که پرسیدیم این بود که رائول چطور است؟ وقتی آن صحنه اتفاق افتاد ما خیلی خیلی نگران شدیم. از همان ثانیه اول می‌دانستیم که این برخورد شدیدی است که باعث شده سر این دو بازیکن به هم برخورد کند. ما الان امیدواریم و دعا می‌کنیم همه چیز به خیر بگذرد".

 کودی در ادامه گفت: " من وقتی این اتفاق افتاد درست پشت سر رائول ایستاده بود. ما فوتبالیستها اصلاً دوست نداریم شاهد چنین اتفاق هایی باشیم. مهم این است که هر دو بازیکن حال شان خوب است. رائول الان بیمارستان است و ما خبر داریم که او به هوش است و نفس می کشد".