پنجشنبه نهم فروردین ماه

عبادی: وعده ها همیشگی است

مربی تیم ملی که شدم خوردیم به کرونا و همه چیز تعطیل شد.

اسماعیل عبادی کماندار طلایی بازی های آسیایی اینچئون که اواخر سال گذشته حکم مربیگری تیم ملی تیر و کمان را گرفته است در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق افزود: فعلا تمام مسابقات تا اواخر شهریور تعطیل شد و هیچ برنامه ای نداریم.

وی درباره شرایط کمانداران بعد از درخشش ورزشکارانی چون مجید قیدی، امیر کاظم پور، سینا محبوبی و حلیمیان و دیگران گفت: کارهای پایه ای خوبی در فدراسیون انجام شد و ما اینک جوانان بسیار با استعدادی چون محمد صالح پالیزبان (تهران)، کیارش پالیزیان، آرمین پاکزاد، آرزو طاهریان و نسرین ریحانی را داریم که مسیر پیشرفت را به خوبی طی می کنند و به زودی به جرگه مدال آوران می پیوندند.

عبادی درباره مشکلات وجود در این رشته و وعده هایی که به وی و امثال او در ایام قهرمانی داده شد گفت: وعده ها که همیشگی است و درباره پاسخ آنها هم که خودتان می دانید، مشکلات اقتصادی همه جایی است ولی در مجموع امکانات مطلوبی در اختیار داریم که برای انجام تمرینات و مسابقات کفایت می کند.

مربی تیم ملی در مورد خبر بازنشستگی شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان نیز گفت: ایشان بازنشسته نیست و تا 67 سال دیگر هم می تواند در سمت مسوولیت خودشان قرار داشته باشند.

گفت و گو از: عبداله محرمی