جمعه سی و یکم فروردین ماه

محمدعلی گرایی: عده ای از مدال داران محبوبیت ندارند

ورزشکارانی که بتوانند از هر دو فاکتور افتخارآفرینی و  محبوبیت در جامعه برخوردار باشند بالاترین امتیاز را کسب کرده اند.

ورزشکارانی که بتوانند از هر دو فاکتور افتخارآفرینی و  محبوبیت در جامعه برخوردار باشند بالاترین امتیاز را کسب کرده اند.


محمدعلی گرایی ملی پوش کشتی فرنگی و دارنده مدال برنز جهان که اخیرا در انتخاب بهترین فرنگی کاران جهان پس از حمید سوریان، عنوان دوم محبوب ترین کشتی گیران  را از آن خود کند با بیان مطلب بالا به خبرگزاری البرز گفت: از اینکه توانستم در فضای مجازی این عنوان را در کنار اسطوره کشتی کشورمان به دست آورم بسیار خوشحالم. این خوشحالی در درجه اول به جهت این است که مورد اقبال مردم واقع شدم و آنها نسبت به من لطف داشتند. خوشحالی دوم نیز به این خاطر است که  دو نفر ایرانی یعنی من و حمید سوریان توانستیم این افتخار را به دست آوریم.
وی در پاسخ به این پرسش که کدام یک از دو واژه افتخارآفرینی و محبوبیت را بیشتر می پسندی، تاکید کرد: اگر ورزشکاری بتواند هر دو افتخار را نصیب خود کند بسیار ارزنده است. جهان پهلوان تختی از این ویژگی را داشت اما متاسفانه امروزه عده ای از مدال آوران محبوبیتی نزد مردم ندارند.
قهرمان بازی های آسیایی احساس خود از اینکه کنار حمید سوریان برای کسب عنوان محبوب ترین فرنگی کار رقابت کرده را چنین عنوان کرد: حمید سوریان اسطوره کشتی فرنگی ایران و جهان و شخصا به جهت فنی و اخلاقی نکات فراوانی را از او آموخته ام بنابراین از اینکه هردو به مرحله فینال رسیدیم و در انجا رقابت داشتیم باعث افتخار من شد. ارزو می کنم ایشان همچنان در مسیر موفقیت حرکت کند و باعث به دست آمدن افتخارات دیگر برای کشورمان شود.


نویسنده: احمد دباغ