جمعه دهم فروردین ماه
مخالفت با شیوه لیگ جهانی؛

یعقوبی: داوران خط دو مسابقه پیاپی را پرچم زدند

تیم ما در باد پیروزی بازی مقابل فولاد سرجان قرار گرفته بود و در مسابقه با سپاهان خود را از پیش برنده می دید.

تیم ما در باد پیروزی بازی مقابل فولاد سرجان قرار گرفته بود و در مسابقه با سپاهان خود را از پیش برنده می دید.


کامبیز یعقوبی مربی تیم والیبال سپاهان درباره باخت تیمشان در پیکار با سپاهان با بیان جملات فوق افزود: البته تیم حریف سرویس های خوبی زد و شاید برگ برنده اصلی سپاهان هم همین حربه بود در صوتی که تیم ما بر عکس سرویسهای زیادی را از دست داد.
وی درباره نبود سید موسوی در این تیم نیز گفت: سید مهره ای تاثیرگذار برای هر تیم است کما اینکه دیروز دیدید با دو جلسه تمرین در تیم پیاچنزا و لیگ قدرتمند ایتالیا یکی از امتیاز آورترین ها بود ولی این ششمین بار است که ما تاکتیک سایپا را بر مبنای نبود سید قرار دادیم.
یعقوبی افزود: هیچ یک از تیم ها تجربه بازی متمرکز یک روز در میان را نداشتند و این مساله برای تیم ما هم هنوز جا نیفتاده بود ولی از این پس باید بیشتر در این زمینه برنامه ریزی کنیم ریکاوری و زدودن آثار باخت در یک روز فرصت بسیار کمی است ولی باید عادت کرد و پیش رفت.
مربی تیم سایپا درباره مسابقات مرحله برگشت لیگ نیز گفت: من با سیستم لیگ جهانی مخالف هستم چرا که باز رفت و آمد و سفرهای هوایی از شهرستان به تهران و بلعکس دامنه خطر آفرینی شیوع کرونا را افزایش می دهد و تا انجا که می دانم 80 درصد تیم ها با همین شیوه متمرکز بازی در تهران موافق هستند.
یعقوبی در خاتمه اضافه کرد: باید در زمینه داوری مسابقات بیشتر دقت کرد به نظر من قضاوت مسابقه سایپا- سپاهان خوب نبود و یکی از دلایل آن خستگی داوران خط بود که دو مسابقه پیاپی را پرچم زده بودند طبیعی است که به سبب ایستادن مفرط و خستگی نتوانند با داور اول همکاری بدون عیب و نقص داشته باشند.  


گفت و گو: جمشید حمیدی