جمعه سی و یکم فروردین ماه
لیگ برتر در ایستگاه چهارم؛

پرسپولیس به پرواز ورحمتی به بقا می اندشند

قطار در حال حرکت لیگ به ایستگاه چهارم خود رسید.

قطار در حال حرکت لیگ به ایستگاه چهارم خود رسید.

مهمترین بازی که در دیدارهای امروز خلاصه می شود به بازی پرسپولیس و شهر خودرو ارتباط دارد.
پرسپولیس با یحیی گل محمدی به بلند پروازی می اندیشد تا اگر ها واماها از اطراف این تیم دور شود.
یحیی بار دیگر با همان تیم وهمان روش که قرار است در لیگ آسیا دیده شود تیمش را روانه میدان خواهد کرد، اما در ان سوی مهدی رحمتی که هنوز با تیمش انتظارات را بر اورده نساخته به بقای خود می اندیشد.چون وی به لبه تیغ رسیده واخطار های گوناگون را برای رفتن یا ماندنش دریافت کرده است.انگیزه پیروزی در هر دوتیم موج می زند وهمین مسئله بازی امروز را جذاب خواهد کرد. پرسپولیس در نظر دارد تا امروز با ارایه یک بازی تهاجمی بوی گل بگیرد. از این رو شکل و شمایل این تیم با روزهای دیگر متفاوت خواهد بود.

فولاد ونکو نام...


فولاد در خانه اش با آلو مینیوم دیدار خواهد داشت. نکو نام با فولاد  به دور دست می اندیشد، از اینرو امروز در خانه اش صحنه دیگری را به تصویر خواهد کشاند. آلومینیوم در این مدت نشان داده است که درخارج از حریف ساده تسلیم پذیری است. مگر اینکه امروز روز فولاد نباشد.


یکه تازی قلعه نوعی
قلعه نوعی هر جا باشد نگاه اکثریت اهالی فوتبال به آن نقطه جلب می شود.گل گهر امروز با قلعه نوعی در تبریز و مقابل ماشین سازی دیده خواهد شد. قلعه نوعی یکه تازی در صدر جدول را دوست دارد. باید دید که امروز در تبریز  این پیشتازی را حفظ خواهد کرد یا نه.
ماشین هنوز موتورش گرم نشده است، شاید امروز درخانه اش به گرما برسد، اما مشکل اینجاست که قلعه نوعی راه وروش به زیر کشاندن تیمهایی امثال ماشین سازی را به خوبی بلد است.


نویسنده: اکبر عزیزی