پنجشنبه نهم فروردین ماه
لیگ برتر در ایستگاه چهارم؛

گره کور در دیدار استقلال با پیکان

استقلال با پیکان یک بازی فراتر از نام واعتبار دو تیم است.

استقلال با پیکان یک بازی فراتر از نام واعتبار دو تیم است.


پیکان با تارتار سنجیده بازی می کند.خودروسازان اگر چه بد گل می زنند ولی سخت هم گل می خورند.
پیکان به ضعف خط میانی استقلال آگاه است. ابی ها فاقد یک بازیکن گلساز در خط میانی هستند، تارتار در پیکان به این ضعف کاملا آشنا است.بی شک او برای اسیب وارد کردن به استقلال از همان مرکز زمین ضربه خودرا وارد خواهد اورد.
استقلال با فکری گرچه خط حمله خوبی را در اختیار دارد اما اگر تارتار شاهرگ ارتباط خط میانی  و حمله استقلال را قطع کند بی شک خط حمله با قدرت استقلال در سایه قرار خواهد گرفت بدون تردید استقلال هم از ضعف و قدرت پیکان بی خبر نیست.
زمین شهر قدس محل برگزاری این بازی است، چیزی که به غصه در تیم استقلال تبدیل شده است. مشکل دیگر ابی ها غیبت سیاوش یزدانی، دیاباته و فرشید اسماعیلی است که بر نگرانی های فکری افزوده است .

**سپاهان از روزی که علیرضا مرزبان را به جمع کادر فنی افزوده شد
سپاهان از روزی که علیرضا مرزبان را به جمع کادر فنی خود اضافه کرد تیم تر شد.اکنون سایپا در بد زمانی به پست سپاهان خورده است.سپاهان درخانه به صعود به خانه به خانه جدول رده بندی فکر می کند،اما سایپا می خواهد موقعیت مناسب وخوب خودرا درشرایط کنونی جدول حفظ کند که اندکی حفظ ان سخت است.


تراکتور با منصوریان حال وروز خوبی ندارد،اکنون باید به کرمان برود تا میهمان مس رفسنجان باشد. مسی ها اجازه نخواهند داد تا منصوریان نفس راحتی بکشد چرا که مسی ها در خانه تیم سخت کوشی هستند واین برای منصوریان که ماندن ورفتنش به نتیجه این بازی بستگی دارد بسیار دشوار است.

** نفتی های ابادان در شهر خود میزبان ذوب اهن اصفهان هستند
ذوب اهن با امید به آبادان سفر  کرده، اما نفتی ها در این چند هفته یکی از تیمهای پر نشاط لیگ دیده شده اند. نفت به دنبال سه امتیاز بازی است. اما ذوب می خواهد بازنده نباشد.
سه امتیاز این دیدار از هم اکنون در جیب نفت ابادان است مگر انکه  حوادث غیر پیش بینی شده در جریان بازی نقش ببندد.


نساجی هنوز به ویژگی های تیم فصل گذشته راه نیافته است.اکنون در نظر دارد تا درخانه اش استارت بلند پروازی را مقابل نفت مسجد سلیمان بزند. 
نفتی ها که در این فصل بصورت نا امیدانه در لیگ حضور پیدا کردند،سال اخر وفصل پایانی خودرا تجربه می کنند.اینان نمی خواهند به نام یک تیم اضافه از لیگ خارج شوند، شاید همین نکته باعث شود تا احتمالا در قائمشهر درد سرهایی را برای نساجی فراهم سازند.

نویسنده: رضا صادق زاده