جمعه دهم فروردین ماه

کنگره فدراسیون جهانی والیبال به صورت آنلاین برگزار می‌شود

کنگره فدراسیون جهانی والیبال در سال ۲۰۲۱ برای نخستین بار به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

کنگره فدراسیون جهانی والیبال در سال ۲۰۲۱ برای نخستین بار به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از FIVB، بر اساس تصمیم هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال، کنگره سال ۲۰۲۱ به صورت آنلاین در ماه فوریه برگزار خواهد شد.
بر این اساس، این وبینار از روز جمعه ۱۷ بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود و به مدت سه روز تا یکشنبه ۱۹ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس فدارسیون جهانی والیبال با تاکید بر این که اولویت نخست FIVB تامین سلامتی خانواده بزرگ والیبال است، گفت: به همین دلیل، این تصمیم در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و با توجه به محدودیت‌های پروازی و مسافرتی که در جهان وجود دارد، گرفته شده است.

پیش از این قرار بود کنگره فدراسیون جهانی والیبال به میزبانی تایلند برگزار شود و دکتر آری گراسا در این باره تصریح کرد: از فدراسیون والیبال تایلند به دلیل همکاری و پذیرفتن میزبانی تشکر می‌کنم و متاسفم که مجبوریم کنگره جهانی را به صورت آنلاین برگزار کنیم.
وی ادامه داد: این تصمیم فدراسیون جهانی والیبال، به دنبال برگزاری موفق مجمع‌های سالیانه  آنلاین در چهار قاره گرفته شده است، زیرا FIVB اطمینان حاصل کرده است که با سیستم رای‌گیری الکترونیکی می‌توان با امنیت بالا کنگره جهانی را نیز برگزار کرد.

زمان و مکان برگزاری نخستین جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی با اعضای جدید نیز بعد از کنگره جهانی آنلاین FIVB اعلام خواهد شد.