جمعه دهم فروردین ماه
آنها در قزاقستان حضور داشتند؛

قاسمی: تیم سوریه هرگز از پیش باخته نبود

مسعود قاسمی توضیحاتی درباره دیدار تیم های ایران و سوریه ارائه کرد.

مسعود قاسمی توضیحاتی درباره دیدار تیم های ایران و سوریه ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، پس از پایان دیدار تیم های ملی ایران و سوریه در چارچوب پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا 2021 مسعود قاسمی مدیر تیم های ملی توضیحاتی در این باره ارائه داد.

قاسمی درباره وضعیت تیم اظهار داشت: دوری 10 ماهه از کوران مسابقات باعث افت نسبی در عملکرد بازیکنان شده بود و همین موضوع مانع رسیدن به اهداف مدنظر تیمی شد. سوریه نیز هیچگاه حریفی نبوده که بتوان آن را دست کم گرفت. این تیم یک ماه در قزاقستان اردو برگزار کرد. ما با توجه به شرایط حتی نتوانستیم یک بازی تدارکاتی داشته باشیم. ضمن این که کمی هم بدشانس بودیم.

وی درباره داوری این دیدار افزود: برای ما هم سوال است که چرا وقتی با یک حریف عربی بازی داریم چرا هر سه داور باید از کشورهای عربی باشند. امروز از داوری هم ضربه خوردیم.

قاسمی در واکنش به غیبتش بر روی نیمکت تیم ملی اضافه کرد: از شب گذشته احساس تب و بی حالی داشتم. با مشورت با دکتر تیم، اتاقم را برای به حداقل رساندن تماس با بازیکنان وکادر فنی تغییر دادم. در بازی امروز هم به همین دلیل روی نیمکت نبودم و از جایگاه ویژه بازی را تماشا کردم.

قاسمی در پایان تاکید کرد: با یاری خدا آماده تر و جنگنده تر در پنجره سوم حاضر می شویم و جایگاه اصلی بسکتبال ایران را به آسیا نشان خواهیم داد.