پنجشنبه نهم فروردین ماه

شعبانی: تعویق المپیک به نفع من شد

در این روزهای خسته کننده کرونایی، دست و بال همه ورزشکاران بسته است و از ورزش عقب افتاده اند.

علی شعبانی کشتی گیر ملی پوش کشورمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی اظهار داشت: به همراه حسن یزدانی در باشگاهی در جویبار تمرینات کشتی را با رعایت شرایط بهداشتی انجام می دهم و تمرینات انفرادی از جمله بدنسازی و دو و میدانی را به تنهایی پی می گیرم. هفته ای یکی دو بار تمرین کشتی انجام می دهم و در مابقی روزها به وزنه زنی و دو و میدانی مشغول می شوم تا کرونا تمام شود. وضعیت آمادگی جسمانی ام مطلوب است و از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا به طور مدام تمرین می کنم.

وی افزود: هدف اصلی من جبران باخت برابر حریف قزاقستانی در مسابقات جهانی 2019، رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک و کسب خوشرنگ ترین مدال است. تعویق المپیک به نفعم شد، هدف همان هدف است فقط مسیر طولانی تر شده... امیدوارم در این یک سالی که به المپیک باقی مانده بتوانم با آمادگی کامل در انتخابی تیم ملی شرکت کنم. بسیاری از کشتی گیران به وزن 95 کیلو گرم آمده اند و این تراکم و رقابت سنگین، کار را بسیار سخت می کند.

شعبانی در پایان خاطرنشان کرد: از مدافعین سلامت کمال تشکر را دارم که از جان و دل مایه گذاشتند. پرستارانی که در بیمارستان کار می کنند دل شیر دارند که جانشان را کف دستشان گذاشتند تا ما و امثال ما در سلامتی کامل زندگی کنیم.