سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

فوتبال باشگاه های کشور از نگاهی دیگر

دل ما برای فوتبال قدرتی شما و تکنیکی جنوب لک زده است.

دل ما برای فوتبال قدرتی شما و تکنیکی جنوب لک زده است.

پرسپولیس با سه گل شهرخودرو مشهد را شکست داد
یحیی گل محمدی با غلبه بر تیم سالهای پیش خود 8 امتیاز اندوخته کرد تا در همسایه گی گل گهر سیرجان در صدر جدول قرار بگیرد. شهر خودرو اما از آن تیم خوب دوران مربیگری گل محمدی فاصله گرفته و یک نام بیش نیست یاد دوران گذشته و فوتبال خراسان بخیر که محمد اعظم ، خداداد عزیزی و ... داشت و مربیانی چون قیاسی و مهاجرانی و دیگرانی که متاسفانه در خاطر ما نمانده اند. حالا مهدی رحمتی باید سخت تلاش کند تا بتواند جای خالی آن مربیان و بازیکنان مطرح را پر سازد.


دیروز گل گهر سیرجان با یک گل تیم ماشین سازی تبریز را شکست داد تا چهارمین پیروزی متوالی در کارنامه امیر قلعه  نویی در لیگ بیستم جای بگیرد تا کماکان در صدر جدول جا خوش کند. 
و اما امروز استقلال پیکاری حساس با پیکان خواهد داشت و محمود فکری برای کسب یک پیروی سه امتیازی شیرین مصمم به نظر می رسد البته پیکان بیشتر اوقات بازی خوبی را مقابل آبی پوشان انجام داده است ضمن اینکه نفت مسجد سلیمان نیز امروز میزبان نساجی مازندران است. شمال و جنوب ایران هم چه روزگار خوشی در فوتبال ایران داشتند. ضمن ایکه سایپا در ورزشگاه اختصاصی خود بهمصاف سپاهان می رود. ذوب آهن در فولاد شهر میزبان صنعت نفت آبادان است آبادانی که روزگاری بازیکنان تکنیکی اش روی یک دستمال حریفانشان را دریبل می زدند براستی که دلمان برای فوتبال قدرتی شمال و مهارتی جنوب بدجوری لک زده است. فوتبال ما این روزها لیگ دارد اما هنر دیروزیان را چه عرض کنیم؟!


نویسنده: حسن امامقلی