پنجشنبه نهم فروردین ماه

رحیم خلاقی : ما به اشتباهات داوری باختیم

 سرپرست تیم کشتی فرنگی رعد پدافند به اشتباهات داوری در رقابتهای حاضر اعتراف کرد.

 سرپرست تیم کشتی فرنگی رعد پدافند به اشتباهات داوری در رقابتهای حاضر اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی ؛ اعتراض رحیم خلاقی تیم کشتی فرنگی رعد پدافند در دیدار با سینا صنعت که با نتیجه 6-4 به پایان رسید، می‌توانست برنده مسابقه باشد. کادر مربیگری این تیم اعتقاد داشتند اشتباهات داوری منجر به شکست تیم رعد شده است. اعتراض اصلی آنان به مسابقه در وزن 97 کیلوگرم بود که در آن حامد عبدولی مقابل وحید دادخواه از سیناصنعت دچار دررفتگی یا شکستگی انگشت شد اما داوران مسابقه را قطع نکردند. 

کادر فنی تیم نظامی اعتقاد راسخ داشت آسیب دیدگی کشتی‌گیر رعد پدافند توسط حریف انجام شده، اعتراض دیگر آنان به ضربه فنی شدن کشتی‌گیر سینا صنعت و سوت زدن بی‌موقع داور مسابقه بود در همین راستا رحیم خلاقی سرپرست تیم رعد پدافند  گفت: حق ما حضور در مرحله نیمه نهایی بود که با اشتباه داوران این حق از ما سلب شد. داوری‌های مسابقات لیگ واقعا  اشکال داشت و ما در این رابطه اعتراض جدی خودمان را به سازمان لیگ و فدراسیون اعلام کرده‌ایم.

این نوع قضاوت باعث تعجب همه شد در حالی‌که کشتی‌گیر سینا صنعت انگشتان نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ما را برخلاف مفصل می‌پیچاند، داور فقط ناظر بود و نسبت به کبودی انگشتان حامد عبدولی توجه نکرد حال آنکه پزشکیار حاضر در محل مسابقه هم مراتب آسیب دیدگی را مورد تایید قرار داد. یکبار هم کشتی‌گیر ما حریف خود را ضربه فنی کرد اما داور به جای اعلام ضربه بلافاصله سوت زد و گویی اصلا اتفاقی نیفتاده!