پنجشنبه نهم فروردین ماه

یورگن کلوپ: روی آسمان راه می روم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از برتری تیمش مقابل آژاکس به شدت خوشحال است.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از برتری تیمش مقابل آژاکس به شدت خوشحال است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، لیورپول که امشب ترکیب جوانی را در برابر آژاکس به میدان فرستاده بود، با تک گل کورتیس جونز پیروز شده و صدرنشینی خود را قطعی کرد. عملکرد کهلر، دروازه بان جوان لیورپول در بازی امشب ستودنی بود و یورگن کلوپ به تمجید از این سنگربان 18 ساله پرداخته است.
یورگن کلوپ گفت: "از اینکه جریان مسابقه باز و پرهیجان پیش رفت هرگز شگفت زده نشدم. به خاطر نگرش و شخصیتی که تیمم در این دیدار نشان داد روی ابرها هستم. در مقطعی نیستیم که بتوانیم بهترین سبک فوتبال ارائه دهیم، اما در بخش دفاعی بسیار موفق ظاهر شدیم که این خود موضوع بسیار مهمی است، با تمام وجود دفاع کردیم و روی ضدحملات نیز موفق شدیم موقعیت هایی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. البته آژاکس نیز امشب خوب بازی کرد.
اگرچه هواداران در بازی امشب حضور نداشتند، اما امشب یکی از بزرگ ترین شب های من در لیگ قهرمانان از زمان حضورم روی نیمکت لیورپول بود. امشب مهمترین، دشوارترین و استثنایی ترین شب حضورم در لیورپول را سپری کردم. بازیکنان لیورپول بر جریان بازی سوار شدند و البته شرایط به گونه ای نیست که بخواهیم لبخند زده و خیلی خوشحال باشیم.

 عملکرد کهلر 18 ساله درون دروازه لیورپول؟ عالی، عالی، عالی. تصمیم گیری در مورد قرار دادن نام او در ترکیب آسان بود زیرا کهلر لیاقتش را داشت. البته آدریان نیز عملکرد خوبی داشته، بارها موفق به ثبت کلین شیت شده و در سوپرکاپ سال گشته موفق ظاهر شده است.
مصدومیت جوردن هندرسون و اندرو رابرتسون ضربه زد؟ آنها در میدان ماندند، بنابراین من می گویم حال آنها خوب است، اما به طور دقیق در مورد وضعیت شان نمی دانم و در حال حاضر رویکرد مثبتی دارم."