پنجشنبه نهم فروردین ماه

روملو لوکاکو: بهترین روزهای ورزشی ام را طی می کنم

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر مدعی شد این بهترین روزهای دوران ورزشی اوست.

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر مدعی شد این بهترین روزهای دوران ورزشی اوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، اینتر امشب در دیداری تعیین کننده موفق شد 2-3 گلادباخ را در آلمان شکست داده و شانس های صعود خود را حفظ کند. روملو لوکاکو در این دیدار دو بار موفق شد دروازه گلادباخ را باز کند و حالا این ستاره بلژیکی در پایان مسابقه در مورد این دیدار و اهداف خود در اینتر صحبت کرده است.
روملو لوکاکو گفت: "همانطور که در گذشته نیز گفته ام، من یکی از 25 بازیکن اینتر بوده و رهبر این تیم نیستم، اینجا بازیکنان بسیار باتجربه تری از من حضور دارند. من می خواهم به تیم کمک کنم تا پیروز شود، این همان کاری است که من در هر جلسه تمرینی و هر مسابقه ای انجام می دهم و من می خواهم به اینتر کمک کنم.
من خیلی خوشحالم که در کنار این بازیکنان حضور دارم و بهترین یک سال و نیم زندگی حرفه ای خود را در اینتر تجربه کرده ام، بنابراین باید از مربی، کادر فنی و هم تیمی هایم تشکر کنم. ما باید زودتر کار حریف را تمام می کردیم، اما با وجد VAR خوش شانس بودیم که گل تساوی گلادباخ پذیرفته نشد. علیرغم گفتن این موارد نباید ذهنیتی منفی داشته باشیم، زیرا اینتر بازیکنان جوان زیادی دارد و ما در حال پیشرفت هستیم.

 فریادم بر سر نیکولو بارلا لحظاتی قبل از گل تساوی؟ من کمی عصبانی بودم، زیرا من و لائوتارو در آن لحظه دو در مقابل دو بودیم. فکر می کنم در 40 دقیقه اول ما واقعا خوب حمله کردیم و در این شرایط باید ریسک پذیر باشیم."