جمعه دهم فروردین ماه
چند برش از فوتبال ایران؛

تاتار روی نوار پیروزی

در چهارمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فقط 4 گل در دروازه ها روئید.

در چهارمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فقط 4 گل در دروازه ها روئید.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ استقلال اما متوقف شد این تساوی به همان اندازه که برای تیم سخت کوش پیکان ارزشمند بود برای محمود فکری با اما و اگرها همراه بود سپاهان – اصفهان با سایپای تهران یک بر صفر مساوی شدند اما نساجی مازندران با یک گل نفت مسجد سلیمان را شکست داد. این در حالی است که گل گهر سیرجان همچنان صدر جدول را در اختیار دارد. پرسپولیس با استقلال کجا هستند؟!
نکته ظریف اینکه بازیکنان سرشناس سابق تیم ملی خیلی موقعیت خوبی در کسوت مربیگری لیگ برتر ندارند رحما رضایی در ذوب آهن ، علی منصوریان و مهدی رحمتی و محمود فکری این در حالی است که مهدی تا تار با تیم پیکان خوب در مسیر لیگ طی طریق می کند.

امروز  چارچوب این مسابقات ساعت 16:10 مس رفسنجان و تراکتور در رفسنجان بازی خواهند کرد. تیم تازه وارد رفسنجان تاکنون نتایج مطلوبی به دست نیاورده است. پرسپولیس با نساجی مازندران در قائم شهر مصاف می روند علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس مقابل تیم محبوب پایتخت بازی خواهد کرد حقیقی با انگیزه های زیادی که دارد به خوبی از دروازه نساجی حراست کرده است. البته یحیی گل محمدی که اصالت مازندرانی دارد باید بتواند زمین گل آلود قائم شهری ها با دست پر بازگردند.
پیکار حساس هفته استقلال با صنعت نفت آبادان خواهد بود آن هم در ورزشگاه آزادی آبادانی ها هر گز یک حریف از پیش باخته مقابل تیم های تهرانی نبودند باید دید امروز چکار خواهند کرد.


خارج از لیگ؛ یاد حرفهای حسن روشن

امروز که کیروش از مربیگری کلمبیا برکنار شد یاد حرفهای دیروز حسن روشن افتاده ایم روشن همیشه معتقد بود که کیروش اصلا به درد فوتبال ما نمی خورد چون به فکر پول و منافع شخصی خودش است اینکه کیروش تیم ما را دو بار به جام جهانی برده بود نمی توانست دلیل محکمه پسندی بر استدام این گونه مربیان پر هزینه باشد. ما با مربیان ایرانی هم کارهای بزرگی انجام داده ایم قهرمان آسیا شده ایم و در جام جهانی هم خوش درخشیده ایم.


نویسنده: حسن امامقلی