جمعه دهم فروردین ماه

روزبهانی: حضور موفق در المپیک گزینه اول اهدافم است

کاپیتان تیم ملی بوکس که متاسفانه درگیر بیماری کرونا شده بود این روزها پس از گذراندن دوره نقاهت خود وارد تمرینات تیم ملی بوکس شده است و در آکادمی کمیته ملی المپیک مشغول به انجام تمریناتش است تا خود را برای حضور در مسابقات برون مرزی آماده کند.

کاپیتان تیم ملی بوکس که متاسفانه درگیر بیماری کرونا شده بود این روزها پس از گذراندن دوره نقاهت خود وارد تمرینات تیم ملی بوکس شده است و در آکادمی کمیته ملی المپیک مشغول به انجام تمریناتش است تا خود را برای حضور در مسابقات برون مرزی آماده کند.

احسان روزبهانی یکی از بهترین سهمیه های کشور در رشته  بوکس است ورزشکاری شوخ طبع و قهرمانی که برای رسیدن به خواسته هایش ناباورانه فعالیت کرده است و خود را برای حضور در رقابتهای جدی آماده کرده است. وی در گفت و گو با خبرنگار البرزورزشی در خصوص وضعیت بیماری کرونا که درگیر آن شده بود اظهار کرد: خدا را شکر از شر بیمای کرونا رهایی یافتم و خیلی وقت است که بیماری ام خوب شده است مجدد تست PCR را از من گرفته شد تا در تمرینات تیم ملی حضور فعال داشته باشم به اردوهای تدارکاتی تیم ملی بوکس بازگشته ام.


وی افزود: در حال حاضر دو هفته است که در باشگاه انقلاب مشغول اردوهای تیم ملی در باشگاه انقلاب هستم و فعلا یک اردو برگزار شد و در تعطیلات بین اردویی بسر می برم تا اردوی دوم برگزار شود. 
روزبهانی در خصوص وضعیت اردوهای تیم ملی خاطر نشان کرد: نسبت به گذشته اردوها منظم تر و بهتر برگزار می شود و حقوق و دستمزد بوکسورهای کشور داده شده است و لباسهای مناسب تری برای ملی پوشان طراحی شده است. کادرفنی در حال برنامه ریزی برای اجرای به موقع اردوهای تدارکاتی تیم ملی هستند.
وی در خصوص اینکه مشکلی در اردوهای تیم ملی وجود ندارد تصریح کرد: در حال حاضر کمبودی در اردوهای تدارکاتی تیم ملی وجود ندارد که گلگی شود و مسوولان فدراسیون پیگیر تمام برنامه های تیم ملی هستند؛ کم و کاستی نداریم.
روزبهانی در مورد اینکه اردوی برون مرزی هم برای تیم بوکس ایران در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: باتوجه به بیماری منحوس کرونا فعلا اردوی برون مرزی نخواهیم داشت اما اردوی های تدارکاتی تیم ملی برای حضور در مسابقات برون مرزی زیادی پیش رو داریم و اکنون در هر وزنی از این رشته دو ورزشکار در اردو حضور دارند که در مجموع باید بگویم 16 ورزشکار در اردو حضور دارند و بنده هم تمام تلاشم را می کنم که برای حضور در رقابتهای جهانی و المپیک آمادگی لازم را به دست بیاورم.
ملی پوش بوکس ایران در مورد اینکه مجدد درگیر بیماری کرونا نشود چه تمهیداتی در نظر گرفته است ابراز کرد: به خاطر اینکه یک بار درگیر بیماری کرونا شدم سعی می کنم که تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنم که دیگر درگیر نشوم.
وی در مورد اینکه اکنون با اسپانسر شخصی فعالیتهایش را ادامه می دهد یا خودش هزینه فعالیتهایش را پرداخت می کند تاکید کرد: در حال حاضر تمام هزینه هایم را خودم پرداخت می کنم و با وجود بیماری کرونا هم هیچ کاری نمی توان انجام داد اگر امکانپذیر بود که تورنمنت های داخلی را برگزار کنند وضعیت بهتری داشتیم اما با این شرایط هیچ کاری نمی توان انجام داد. البته قرار بود با شرکتی قرارداد امضا کنم اما به خاطر کرونا نتوانستند مفاد قرارداد را انجام بدهند و فعلا لغو شد. 


گفت و گو: الهه طائمه