جمعه دهم فروردین ماه
سفیر طرح آجر به آجر هم هستم؛

مجرد: هر بار نوشابه به کف کفشهایم می مالیدم

این بار با جوانی گفت و گو کرده ایم که در مدتی کوتاه سرعتی زن های نامدار وو باتجربه تیم ملی را کنار زد و قطر ثابت سید موسوی در تیم ملی والیبال شد.

این بار با جوانی گفت و گو کرده ایم که در مدتی کوتاه سرعتی زن های نامدار وو باتجربه تیم ملی را کنار زد و قطر ثابت سید موسوی در تیم ملی والیبال شد.

کرونا دنیا را فلج کرده است اما چرخ والیبال می چرخد و این برای ما بازیکنان بسیار ارزشمند است که ورزش می کنیم و در کنار آن به درآمدهایی هم دست پیدا می کنیم علی اصغر مجرد بهترین مدافع نوجوانان و جوانان جهان با بیان این مطلب می گوید: همه چیز در تهران به خوبی برگزار شده و لیگ دوباره جان گرفته است تنها مشکل ما کفپوش سالن خانه والیبال بود که به خاطر لیز بودن مجبور هستیم با کفش نو که 5 میلیون تومان ارزش دارد بازی کنیم و تازه برای سر نخوردن هر دفعه که به بیرون از زمین می رفتیم نوشابه به کف کفشمان می زدیم البته سالن خوبی است ولی بلید زودتر از مسابقات به فکر کفپوش می بودیم. حالا چند بازیکن مثل مجتبی میرزا جانپور توی این سالن آسیب دیده است و حتی تیم ملی را هم از دست داد.


سرعتی زن تیم سپاهان درباره تمرینات این تیم می گوید : آقای محمدی راد همه فاکتور ها را تمرین می کند و معتقد است یک تیم هم باید خوب سرویس بزند، خوب دفاع کند و در حمله موثر باشد. خوشبختانه در این تیم شرایط بسیار خوبی را تجربه کرده ام .


مجرد دباره بازیکنان جوان این فصل لیگ برتر والیبال می گوید: من تازه 22 سال سن دارم و خودم را در حدی نمی بینم که در این باره اظهار نظر کنم ولی چند بازیکن جوان خیلی خوبی است مثل امیر رضا سرلک ، صابر کاظمی و محمد صادقی در تیم سیرجان واقعا سرحال و عالی است. پوریا یلی، محمود رسولی و کیاوش حیدری هم روزهای خوبی را در لیگ ایران سپری می کنند ما با این بازیکنان صد در صد آینده بسیار روشنی در والیبال بین المللی خواهیم داشت.
قطر سید موسوی در تیم ملی ایران درباره لژیونر شدن سید می گوید: سید یکی است مانند ندارد او بهترین انتخاب را داشته است چرا که بازی در لیگ ایتالیا یعنی حضور در بهترین لیگ دنیا من هم امسال دو ، سه تا پیشنهاد از ترکیه و لهستان داشتم ولی دوست دارم زمانی به خارج بروم که به قدر کافی در والیبال دنیا تجربه به دست بیاورم ذخیره نشینی حتی در بهترین تیم های اروپایی را نمی پسندم.
مجرد درباره انتخاب آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی نیز می گوید: شناخت زیادی از ایشان ندارم ولی می دانم مربی سخت گیری است و امثال من باید تلاش خود را چند برابر کنیم تا بتوانیم نظر وی را جلب سازیم.
مجرد که از سوی وزیر آموزش و پرورش به عنوان سفیر مدرسه ساز انتخاب شده است: در طرح آجر به آجر هدف این است که اگر فردی بتواند آجری بر روی یک آجر ساختمان یک مدرسه بگذارد در تکمیل آن موثر بوده است خوشبختانه از روزی که به این افتخار نایل آمده ام تماس های زیادی از خیران محترم خراسان، سیستان و بلوچستان و بندرعباس به من زده شد که توانسته ام آنها را به مسوولان اجرای این طرح متصل سازم.
گفت و گو: جمشید حمیدی