جمعه دهم فروردین ماه

آقا فرهاد،دندان روی جگر بگذار و بمان

استقلال این روزها با هزار مشکل جورواجور و ناهماهنگی عجیب در هیات مدیره مواجه است،و شانه خالی کردن مجیدی از همکاری با تیم محبوبش،دردی دوا نمی کند و تیم پرهوادار تهرانی وارد باتلاقی تازه می کند!

بعضی اوقات ماندن و مبارزه کردن با دشواریها و ناملایمات برای افراد یک شاخص و وظیفه نلقی می شود. در اینگونه شرایط شانه خالی کردن از وظایف محوله و سپردن مسئولیت به دیگری خسارت بار است و جبران ناپذیر.
در مقطع کنونی ،فرهاد مجیدی دقیقا با این شرایط بحرانی مواجه است.
او امروز دغدغه ماندن یا رفتن را در سر دارد. این دلمشغولی برای او رنج آور شده است.
در آن سوی میدان هم هواداران آبی کاسه صبرشان به سر آمده و امیدی به فردای روشن ندارند.
فرهاد مجیدی در یک ماه و نیم اخیری که احمد سعادتمند در این پست برگزیده شده نشستی با او نداشته است. هفته گذشته و پس از استوری اعتراض آمیز بازیکنان از شرایط بد تیم ،فرهاد شال و کلاه کرد و به جای رفتن به دفتر سعادتمند،سر از شمال در آورد!
در واقع واکنش عجیب وزارت ورزش و اقدام سریع سعادتمند برای برکناری مسئول روابط عمومی باشگاه و جایگزینی علی خلف ،مورد رضایت مجیدی نبود.
از طرفی ماجرای فیش جعلی به حساب میلیچ و دیاباته بدجوری مربی جوان استقلال را ناراحت کرد و به خشم آورد.
البته جار زدن و شوراندن بعضی از بازیکنان قدیمی بر علیه تصمیمات هیات مدیره در نارضایتی مجیدی دخیل بوده است.
بازگشت مجدد خلیل زاده به هیات مدیره و حضور تازه واردی دیگر به نام حجت نظری بر ناهماهنگی در تصمیمات کلان باشگاه افزوده است و تلنبار شدن بدهی ها و نامشخص بودن پرداختها به بازیکنان، موجب تنش های تازه در استقلال شده است و..
در این شرایط سخت و سنگین ،رفتن مجیدی بحران تازه ای در اردوی آبی ها ایجاد خواهد کرد،لذا ماندن فرهاد در باشگاه یک نیاز ضروری و منطقی است.
فرهاد امروز باید با تمام وجود در صحنه بماندو با کمک بازیکنان و حمایت هواداران برای خروج استقلال از شرایط کنونی تلاش کند که از هر نظر به سود ورزش و فوتبال باشگاهی ما است.