شنبه یکم اردیبهشت ماه
کوتاه و گذرا از فوتبال ...

عالمى: بازیکنان از استعدادهای خوبی برخوردارند

مربى تيم ملى فوتبال جوانان اظهار اميدوارى كرد با تلاش كادر فنى شايسته ترين بازيكنان براى حضور در مسابقات قهرمانى آسيا انتخاب شوند.

مربى تيم ملى فوتبال جوانان اظهار اميدوارى كرد با تلاش كادر فنى شايسته ترين بازيكنان براى حضور در مسابقات قهرمانى آسيا انتخاب شوند.

ايمان عالمى با قدردانى از حمايت فدراسيون فوتبال در برپايى اردوهاى تيم ملى جوانان گفت:شرايط ويژه كرونايى وضعيت سختى را براى برگزارى تمرينات و برپايى اردوها ايجاد كرده با اين وجود بايد از مجموعه فدراسيون فوتبال، كميته جوانان آقاى ماجدى و همكارانشان كمال تشكر را داشته باشيم. با همه سختى ها از اول آذر با رعايت پروتكل ها وارد اردو شديم و تمرينات بسيار خوب و مفيدى داشتيم.

عالمى همچنين گفت:خوشبختانه تيم بسيار خوب و مستعدى شكل گرفته بچه ها انگيزه زيادى دارند و با دقت و يادگيرى مناسب تلاش مى كنند خواسته هاى كادر فنى را در زمين اجرا كنند كه اين مسئله اميدواركننده است. اميدوارم با تلاش آقاى مهابادى و ساير اعضاى كادر فنى بهترين نفرات انتخاب شوند و با يك تيم قدرتمند و شايسته بتوانيم مجوز صعود به جام جهانى جوانان را كسب كنيم.

 درخواست پرسپولیس پذیرفته شد
پس از آن که وکلای باشگاه النصر عربستان در پرونده شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین باشگاه پرسپولیس، درخواست رسیدگی فوری را به دیوان داوری ورزش (CAS) ارائه کردند، تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس این موضوع را نپذیرفت و مخالفت خود را با رسیدگی فوری پرونده اعلام کرد.

به همین دلیل، دیوان داوری ورزش (CAS) با ارسال نامه دیگری، با تائید مخالفت پرسپولیس، رسیدگی به پرونده به صورت فوری را رد کرد و قرار است این شکایت به صورت عادی پیگیری شود.

تقدیر از صیادمنش در اوکراین
تیم زوریای اوکراین شب گذشته در پنجمین بازی گروه G لیگ اروپا پذیرای لسترسیتی بود و با تک گل اللهیار صیادمنش به پیروزی رسید. این تیم اوکراینی با وجود کسب پیروزی خانگی از صعود بازماند و تیم‌های لسترسیتی انگلیس و براگای پرتغال راهی مرحله بعدی لیگ اروپا شدند.

ویکتور اسکریپنیک، سرمربی زوریای اوکراین پس از پایان این بازی گفت: هر روز شکست دادن تیمی از لیگ برتر انگلیس امکان‌‌پذیر نیست. خوب بازی کردیم اما از پیروزی براگای پرتغال برابر حریف یونانی ناراحت شدم. ما حتی براگا را هم مثل لسترسیتی می‌توانستیم شکست بدهیم. تمام شکست‌های فصل جاری لیگ اروپا به ما تجربه دادند. خیلی خوب بود اگر لیگ اروپا برای زوریا از بازی با لسترسیتی شروع می‌شد.

وی درباره گلزنی صیادمنش اظهار داشت: او توانمندی‌های خاص خودش و تکنیک غیرمعمولی دارد. صیادمنش با تیم زوریا هماهنگ شده است.