پنجشنبه نهم فروردین ماه
تمجید فراوان از ستاره والیبال ایران در سرزمین چکمه؛

برناردی : سید بازیکنی تاریخ ساز است

نشست خبری سید موسوی ستاره والیبال ایران در باشگاه پیاچنزا برگزار شد .

نشست خبری سید موسوی ستاره والیبال ایران در باشگاه پیاچنزا برگزار شد.

وقتی که او را در میان دو مرد بزرگ والیبال اروپا و جهان دیده ایم به خود بالیدیم که والیبال بازان ما به چه مرحله ای از پیشرفت رسیده اند که مورد تمجید و تحسین فوق ستاره های دنیای توپ گرد قرار می گیرند .
سمت راست سید آن گونه که در عکس می بینید لورنزو برناردی نشسیته است مردی که به لولوی والیبال اروپا شهرت داشت و چون مرواریدی در آسما والیبال جهان می درخشید او بازیکن قرن بیستم برگزیده شد و حالا به عنوان سرمربی باشگاه پیاچنزای می گوید: سید بازیکنی تاریخ ساز برای والیبال کشورش بوده و به لحاظ جنگندگی و خصوصیات فردی از بهترین های جهان است.
سمت چپ سید نیز هریستوف زالاتانوف قرارداشت که اکنون مدیر عامل باشگاه پیاچنزا است زالاتانوف پسر زالاناتوف بلغاری استوره والیبال جهان در دهه 70 و 80 میلادی است وی که در پست قدرتی دریافت کننده و قطر پاسور بازی می کرد به ایتالیا رفت و زیر پرچم سرزمین چکمه ای توپ زد و کاپیتان تیم ملی ایتالیا شد و تا حوالی 40 سالگی با قدرت توپ زد.
زالاتالوف که ستارگان بزرگ در عرصه توپ و تور کم ندیده است نیز گفت: باعث افتخار ما است که سید موسوی به تیم پیاچنزا پیوسته است براستی آیا چنین تعاریفی غروربر انگیز نیست؟ دنبال آدم معصوم نگردیدکه گل بی خار خداست اما در همه جای دنیا ملی پوشان و ستاره های ورزش خود را صرف نظر از لغزشهایی که ممکن است همه داشته باشند گرامی می داریم در این بین فقط یک حسرت می ماند و آن اینکه برخی از ما برای به کرسی نشاندن حرفها و ادعاهای خود خیلی راحت افتخارات ورزش خودمان را زیر سوال می بریم در صورتی که همه جای دنیا برعکس ما عمل می کنند.
سید در این نشست بسیار پخته و حساب شده حرف زده است اینکه آمده است کنار برناردی و بازیکنانی چون گروزر تجربه کسب کند و درس بگیرد و از حضور در یکی از پر افتخارترین باشگاه های ایتالیا لذت ببرد زمانی حرص می خوردیم که برخی از بازیکنان تراز اول حتی از حرف زدن عادی عاجز بودن و امروز دیگر ورزشکاران تک بعدی جایی در والیبال ما ندارند.


نویسنده: جمشید حمیدی