شنبه یکم اردیبهشت ماه
با اضافه شدن رضا رجبی به کادر فنی؛

مس کرمان به قدرتی جدید تبدیل شد

چند روزی است که رضا رجبی  به عنوان مربی به مجموعه کادر فنی تیم مس کرمان اضافه شده است.

چند روزی است که رضا رجبی  به عنوان مربی به مجموعه کادر فنی تیم مس کرمان اضافه شده است.


اکنون مثلث کادر فنی در تیم  مس کرمان را رضا مهاجری به عنوان سر مربی،کوروش برمک مربی و رضا رجبی بعنوان مربی تشکیل می دهند. قرار گرفتن این سه مربی با تجربه می تواند تیم مس کرمان به یک قدرت فراتر از لیگ تبدیل کند. اتفاق نادری که باید به ان اشاره داشته باشیم هر سه مربی تیم مس کرمان دارای مدرک بین المللی هستند که در هیچ تیمی چنین شرایطی را سراغ نخواهید داشت.
با اضافه شدن رضا رجبی بهانه ای خوبی شد تا ضمن انجام گپ وگفت با وی از حال واحوال این تیم شایسته که لیاقت راهیابی به لیگ برتر را دارد جویا شویم.ناگفته نماند که در راس مدیریت این باشگاه مدیری ورزشی و با تدبیری به نام صدر محمدی قرار دارد که حضور او دلگرمی کار فنی وبازیکنان گشته که این مدیر ورزشی تلاش خودرادرجهت مساعد ساختن مسبر راهیابی به لیگ برتر را فراهم ساخته است که صحبت های رجبی را می خوانید.

**  سابقه همکاری من با اقای رضا مهاجری در تیم نساجی آغاز شده است. مهاجری را یک مربی صاحب سبک می دانم. یک مربی با اخلاق که بر مسایل فوتبال اشراف کامل دارد.اکنون در کنار ایشان و همراهی کوروش برمک عزم خودرا جزم کرده تا تیم مس کرمان یرخلاف فصل قبل که در گل شماری از صعود باز ماند قبل از پایان بازیها جشن صعود به لیگ برتر را فراهم سازیم.


**  تیم خوبی داریم. مس کرمان جایگاهش درلیگ برتر است، با کمک مدیریت وهمت بچه ها می توانیم موانع را به راحتی کنار زده تا درلیگ برتر به جایگاه خودمان دست یابیم.

**  اصولا کرمانی ها مردمان خونگرمی هستند واین به ما کمک خواهد کرد تا با حمایت هواداران مسیر را به سلامت طی کنیم.فعلا از دوبازی دارای چهار امتیاز هستیم که مجموعا کارنامه خوبی است.

**  روز شنبه در رشت مقابل شهرداری استارا بازی داریم وسپس دو بازی خانگی خواهیم داشت.به دنبال جمع اوری امتیازات اوایل فصل هستیم تا در پایان فصل بدون استرس کار خوورا دنبال کنیم.البته این را هم باید اضافه کنم که دانش فنی بالای اقای رضا مهاجری  خود یک امتیاز برتری برای فوتبال کرمان به حساب می اید.

** مهم این است که دانش فنی را باید در مسیر ارتقا به کار گرفت که این اتفاق در فوتبال کرمان ودرتیم مس کرمان شکل گرفته است.