جمعه دهم فروردین ماه
لیگ را در یک شهر بیطرف برگزار نکردند؛

حسینی: برای بازی های ساحلی امارات آماده می شویم

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: برای برگزاری لیگ ساحلی داخل کشور سازمان لیگ در بخش فوتبال ساحلی عدالت را در مرحله میزبان رعایت نکرد . 

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: برای لیگ ساحلی داخل کشور سازمان لیگ در بخش فوتبال ساحلی عدالت را در مرحله میزبان رعایت نکرد. 


پیمان حسینی در گفت و گو با خبرنگار البرزورزشی در مورد اینکه در حال حاضر با کدام تیم ها فعالیت دارد عنوان کرد: دروازه بان تیم موج سواران نوشهر هستم ولی در رقابتهای بین المللی با تیم آلانیای اسپور ترکیه فعالیت می کنم.
وی در مورد برگزاری لیگ های فوتبال ساحلی افزود: در شرایط کرونا لیگ هم برگزار شد و برای حضور در تیم ملی خود را آماده می کنم. بازی های آسیایی فوتبال ساحلی در امارات، رقابتهای مقدماتی جام جهانی در تایلند و ورزشهای سالنی در چین در ماه های اسفند، فروردین، اردیبهشت ماه برگزارخواهد شد. البته اردوهای تدارکاتی تیم ملی هنوز آغاز نشده است اما امید دارم که بتوانیم سهمیه بگیریم.
حسینی درباره برگزاری لیگ های امسال تصریح کرد: در مجموع 12 تیم در لیگ برتر امسال حضور داشتند که از بین آنها 4 تیم به عنوان تیم های راه یافته به فینال انتخاب شدند که متاسفانه با یک تصمیم اشتباه رقابت پایانی این تیم ها را در بوشهر برگزار کردند که باتوجه به اینکه خود تیم بوشهر هم جزو فینالیست ها و باید این لیگ را در یک شهر بی طرف برگزار می کردند تیم نوشهر به نشانه اعتراض در این رقابت شرکت نکرد زیرا این کار درست نبود و تصمیم اشتباهی بود.
دروازه بان مطرح تیم ساحلی فوتبال در مورد اینکه آیا علاقه ای دارد که به عنوان مربی در یک تیم فعالیت کند خاطر نشان کرد: علاقه ای ندارم که فعلا به عنوان مربی در یک تیم فعالیت داشته باشم و اگر هم در آینده تصمیم ذاشته باشم که مربی باشم ترجیح می دهم که تجربیاتم در دروازه بانی را در اختیار دروازه بانان فوتبال ساحلی قرار بدهم و در تخصص خودم فعالیت کنم.

وی در مورد برگزاری لیگ ها در شرایط کرونا بیان کرد: لیگ های تیم های فوتبال ساحلی برگزار شد اما شرایط اصلا مناسبی نداشت گویی برای برگزاری لیگ ها هیچ تصمیمی توسط سازمان لیگ گرفته نشده بود زیرا به نظر من باید کارشناسی تر لیگ ها را اجرا می شد از طرفی لیگ دسته یک را اصلا برگزار نکردند و این تیم ها باید یکسال دیگر صبر کنند تا وارد فینال بازی ها شود که این اصلا درست نبود.
وی در مورد امکان برگزاری اردوهای تیم ملی تاکید کرد: با توجه به شرایط بیماری منحوس کرونا امی داریم که اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ساحلی برگزار شود. حسینی در مورد مصدومان تیم نوشهر ابراز کرد: در حال حاضر مصدوم نداریم و تا زمان اعزامهای تیم ملی هم اگر کسی مشکلی داشته باشد برطرف خواهد شد.


گفت و گو: الهه طائمه