پنجشنبه نهم فروردین ماه
سومین بازیکن خارجی در بسکتبال بانوان ؛

کاکاوند: حضور در تورنمنت های بین المللی زمانی محال بود

سومین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال برتر بانوان وادر کشور شد این بازیکن از کشور بوسنی و هرزگوین با تیم مهرام به میدان می رود.

سومین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال برتر بانوان وادر کشور شد این بازیکن از کشور بوسنی و هرزگوین با تیم مهرام به میدان می رود.


گلاره کاکاوند مدیر فنی تیم بسکتبال مهرام با اعلام این خبر به البرزورزشی افزود: ساشا در پست سنتر بازی می کند و با پشت سرگذاشتن دوران قرنطینه از این هفته به میدان می آید.
کاکاوند با اشاره به حضور دو بازیکن روس و امریکایی در تیم نارسینا افزود: حضور این بازیکنان به کیفیت لیگ افزوده و باعث ایجاد انگیزه و کلاس آموزشی برای بسکتبالیست های دختر ما می شود. خوشبختانه لیگ امسال شرایط بسیار خوبی دارد و تعداد مدعیان افزایش چشمگیری پیدا کرده است.
بازیکن سابق تیم ملی که هم اینک مسوول بسکتبال سه نفره فدراسیون بسکتبال است درباره برنامه تیم سه به سه گفت: اواخر فرودین ماه باید برای مسابقات انتخابی المپیک آماده شویم که به محض عادی شدن شرایط اردوی آماده سازی ورزشکاران را با هماهنگی فدراسیون آغاز خواهیم کرد. شرکت در مسابقات برون مرزی و بین المللی در دوره بازیگری ما امری محال و آرزو بود 14 سال برای تیم ملی بازی کرده ام اما هرگز طعم حضور در عرصه های بین المللی را نچشیده بودیم که اکنون شرایط برای دختران ایرانی مهیا است.


گفت و گو: مرجان بنی یعقوب