جمعه دهم فروردین ماه

رجبی: مجیدی حق ندارد علیه مدیر باشگاه انتقاد کند

رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال و مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرگزاری البرز ورزشی گفت: شرایط برای برگزاری مسابقات با توجه شیوع ویروس کرونا هموار نیست و بنده نیز مخالف برگزاری مسابقات ادامه لیگ هستم.

وی در خصوص حواشی اخیر در باشگاه استقلال اظهار داشت: بازیکنان استقلال و فرهاد مجیدی حق دخالت در امور باشگاه و تصمیمات احمد سعادتمند ندارند. بهتر است بازیکنان توسط کاپیتان خود انتقادات و دغدغه های خود را به سمع و نظر مدیران برسانند تا اینکه موجبات ایجاد حواشی را فراهم آورند چون در غیر این صورت نوعی خودسوزی در پشت دیوار استقلال اتفاق می افتد. سرمربی باید با مدیرعامل خود در ارتباط باشگاه و مشکلات و مسایل را را شخصا با او در میان بگذارد. عملکردی که مجیدی در پیش گرفته تنها جو استقلال را متشنج می کند. اگر امور باشگاه با همین روند ادامه پیدا کند اوضاع از قبل هم وخیم تر خواهد شد.

رجبی افزود: اخیرا مدیرعامل استقلال ده درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و همچنین مبلغ چهار میلیارد تومان به باشگاه تزریق شده است. نمی دانیم این پول را موسوی عضو سابق هیات مدیره استقلال وارد کرده یا اسپانسر جدیدی جذب شده اما مگر وزارت ورزش متولی ورزش و متصدی دو باشگاه سرخابی محسوب نمی شود بنابراین این سازمان باید تمامی خرج و مخارج را بر عهده بگیرد. متاسفانه چند سالی است که واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس به بهانه های واهی به تعویق می افتد و به همین دلیل دو باشگاه با مشکلات متعددی رو به رو می شوند.

پیشکسوت استقلال در پایان تصریح کرد: بازیکنان میلیارد میلیارد پول می گیرند اما تا تقی به توقی می خورد و پرداختی هایشان کمی با تاخیر انجام می پذیرد، مدیران را مورد آماج حملات خود قرار می دهند. اصول حرفه ای گری در فوتبال بسیار مهم است که متاسفانه خیلی ها رعایت نمی کنند. حداقل بخاطر هواداران استقلال هم که شده کمی صبوری و خویشتنداری از خود نشان دهیم تا پس از رفع و رجوع مشکلات به سر و سامان برسیم. مگر نمی گفتند چشم و جان خودمان را فدای هواداران می کنیم، خب! پس چه شد؟ همش شعار بود و حرف تو خالی... کمی احترام برای هواداران قائل باشید و شان باشگاه را حفظ کنید.

گفت و گو از: حسن امامقلی