جمعه دهم فروردین ماه
از مربیان و بازیکنان شهداب فراوان خواهید شنید؛

مهدوی: آلکنو باج به هیچ کس نمی دهد

لیگ برتر به صورت متمرکز بهترین شیوه است و معتقدم که فدراسیون والیبال می تواند برای دور برگشت نیز مسابقات را بدین صورت برگزار کند.

لیگ برتر به صورت متمرکز بهترین شیوه است و معتقدم که فدراسیون والیبال می تواند برای دور برگشت نیز مسابقات را بدین صورت برگزار کند.


مهدی مهدوی بازیکن سرشناس و الیبال ایران با بیان این مطلب به البرزورزشی افزود: شیوه متمرکز ثابت کرد که ابتلای بازیکنان و کادر فنی به ویروس کرونا به حداقل رسیده است و حالا باید دید که فدراسیون والیبال برای ادامه لیگ چه تدبیری می اندیشد مهدوی که کاپیتان و بازیگردان تیم شهداب یزد است عملکرد این تیم در مرحله رفت لیگ برتر را منطبق بر برنامه و خواسته باشگاه خواند و اضافه کرد: پشتوانه خوب مدیریت باشگاه و هدایت بسیار شایسته کادر فنی باعث شد که خواسته های باشگاه برآورده شود. هدف ما رسیدن به مرحله پلی آف و حضور در جمع 4 تیم برتر پایانی است تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان را در اختیار داریم. جوانانی که هر یک در آینده نزدیک پشتوانه های غیر قابل تردیدی برای والیبال ملی ما خواهند شد. بازیکنانی چون ولی زاده ، رضا رضایی و احمد میرحسینی به ویژه دو سه نوجوانانی که خیلی از آنها خواهید شنید مانند؛ امیر حسین صداقت، عرفان اصغر پور و مبین نصری که از ارومیه به تیم ما پیوسته است همه این ها 16-17 سال سن دارند و روند رو به رشد خوبی را طی می کنند.
مهدوی درباره آراجو بازیکن برزیلی تیم شان نیز گفت به صلاحدید مربیان کمتر به این بازیکن بازی رسید اما وی در مسابقه آخر خوش درخشید و همانند بهمن جهاندیده که از مردان با تجربه تیم است در پیروزی های شهداب بسیار تاثیر گذار بوده اند.
مهدوی درباره حضور آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: آلکنو باج به هیچ بازیکنی نمی دهد و مربی بادیسیپلینی است و کارنامه خوبی دارد و برای ایشان و تیم ملی آرزوی موفقیت می کنیم.
وی که در مجموع حدود 20 سال در سطح والیبال ایران از تیم های نوجوانان تا بزرگسالان پاس داد و میدان های بسیاری دیده است درباره شرایط پاسوری تیم ملی گفت: خوشبختانه ما در این پست کمبودی نداریم سوای سعید معروف و جواد کریمی – علی رمضانی پاسور خوبی است و فرهاد سال افزون نیز خیلی خوب فصل جاری را پشت سر گذاشته است.
مهدوی در پاسخ به پرسش ما مبنی براینکه آیا تمایل دارد تجارب فراوانش را به عنوان مربی در اختیار پاسورهای جوان بگذارد گفت: قصد مربیگری ندارم اما آقای داورزنی با من صحبت کرد تا در امر پاسوری به والیبال کمک کنم و تا آنجا که فرصت پیش بیاید در خدمت تیم نوجوانان ایران باشم.
وی که با مربیان زیادی کار کرده است از شخصیت ، مسئولیت پذیری و نظم محمد عمده غیاثی سرمربی شهداب به نیکی یاد کرد و گفت: ایشان به هیچ وجه اهل نمایش نیست و من امیدوار هستم که فدراسیون والیبال از وی به ویژه آقای محمد حسین نجاتی استفاده کند. حدود 50-60 درصد بازیکنان تراز اول کشور از آقای نجاتی برنامه بدنسازی می گیرند و تعجب می کنم که چرا در اردوهای تیم های ملی از این مرد که سالها بازیکن تیم ملی بود استفاده نمی کنند.


گفت و گو: جمشید حمیدی