پنجشنبه نهم فروردین ماه
دو ستاره در نقض گزارش مارکا؛

ستاره های کلمبیا از کیروش به عنوان مربی خوب، پدر تیم ملی یاد کردند

دو نفر از بازیکنان تیم ملی کلمبیا با انتشار پیام‌های خداحافظی با کارلوس کی‌روش سرمربی اخراج شده این تیم او را تحسین کردند.

دو نفر از بازیکنان تیم ملی کلمبیا با انتشار پیام‌های خداحافظی با کارلوس کی‌روش سرمربی اخراج شده این تیم او را تحسین کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، ادوین کوردونا و گی‌یرمو کوادرادو دو بازیکن تیم ملی کلمبیا در پیام‌هایی با کارلوس کی‌روش سرمربی اخراج شده تیم ملی کشورشان خداحافظی کردند. پیام‌های حاوی تشکر و سپاسگزاری این دو ستاره کلمبیا به این خاطر مورد توجه قرار گرفت که چندی پیش روزنامه مارکا با انتشار گزارشی مدعی شد که علت اخراج کی‌روش نه کسب نتایج ضعیف بلکه اختلاف او با خامس رودریگز ستاره کلمبیا بوده و در این اختلاف سایر بازیکنان کلمبیا هم از هم‌تیمی شان حمایت کرده بودند. به نظر می رسد این واکنش دو ستاره کلمبیا گزارش مارکا را نقض کرده است.

هفته گذشته بود که فدراسیون فوتبال کلمبیا اعلام کرد کارلوس کی‌روش سمت خود به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور را ترک کرده است. دو شکست سنگین کی‌روش مقابل اروگوئه و اکوادور با نتایج 3-0 و 6-1 علت اصلی این تصمیم کلمبیا اعلام شد ولی در روزهای بعد مارکا مدعی شد کی‌روش با خامس رودریگز درگیر بوده و بعد از حمایت سایر بازیکنان کلمبیا از او فدراسیون این کشور در نهایت تصمیم به برکناری او گرفته است.


اما ادوین کوردونا هافبک کلمبیایی ملی پوش بوکاجونیورز در صحبتهایی درباره کی‌روش گفت: " گاهی کسی که مسئولیت شکستهای با او است سرمربی است ولی در زمین ما بازیکنها هستیم که مسئولیم و نمی توان همیشه مسئولیت را به گردن یک نفر انداخت. شکست خوردن گاهی خیلی تلخ می شود و ممکن است به ترک تیم توسط یک نفر منجر شود ولی نمی شود همه تقصیر شکستها را به گردن یک نفر انداخت". این صحبتهای هافبک کلمبیا به درستی به حمایت ضمنی او از کی‌روش تفسیر شده است.

 

اما بعد از او نوبت به گی‌یرمو کوادرادو دیگر بازیکن کلمبیا بود که با انتشار پیامی در اینستاگرام بیشترین حمایت را از کی‌روش نشان دهد. او در این پیام از کی‌روش به عنوان مربی خوبی یاد کرد که برای همه بازیکنان کلمبیا در حکم پدر بوده است. او در پیام خود نوشت: " مربی خوبی که برای همه بازیکنان نقش یک پر را داشت. ممنون معلم. امیدوارم در هر چه خداوند برای زندگی‌ات مقرر کرده موفق و پربرکت باشی".

پیام اینستاگرامی کوادرادو در تشکر از کی‌روش و تحسین او

کی‌روش در حالی پست خود به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا را ترک کرد که در 18 بازی که هدایت این تیم را بر عهده داشت 9 بار به پیروزی رسیده، در 5 بازی نتیجه مساوی بدست آورده و 4 باخت در کارنامه اش ثبت شده بود. تا این لحظه در کلمبیا از نامهای مختلفی به عنوان جانشین کی روش یاد شده است ولی روزنامه آ اس کلمبیا مدعی است شانس رینالدو روئدا برای نشستن روی نیمکت کلمبیا بیشتر از سایر گزینه های احتمالی است.